Web Analytics Made Easy - Statcounter


سمنان-فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سفر یکروزه خود به استان سمنان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آیت الله شاهچراغی دیدار کرد.

به گزارش امتداد نیوز، سردار سرتیپ حسین اشتری صبح چهارشنبه در راس هیئتی پس از ورود به سمنان و حضور در گلزار شهدا، راهی دفتر امام جمعه سمنان شد تا با آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تنی چند از فرماندهان ناجا و مقامات سیاسی و انتظامی استان سمنان نیز حضور دارند.

اشتری پیش از این برای ادای احترام به مقام شهدای استان سمنان، به گلزار شهدای مرکز استان رفت.

فرمانده ناجا برای بازدید از طرح های نیروی انتظامی در دو بخش انتظامی و راهور به استان سمنان سفر کرده است.

true برچسب ها : آیت الله سید محمد شاهچراغی سردار اشتری نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیروی انتظامی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: آیت الله سید محمد شاهچراغی سردار اشتری نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند

ایسنا/فارس معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به سخنرانی آیت‌الله دژکام در خصوص مسجد نصیرالملک و وقایع پیش آمده در این مسجد تصریح کرد: برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقایع پیش آمده در مسجد نصیرالملک شیراز و هتک حرمت جایگاه مسجد توسط عده‌ای گفت: مسجد از آن جهت که معبد مسلمانان است، پیام‌های فراوانی دارد و اولین پیام آن این است که محرابش چشم مسجد است و ما را به کعبه هدایت می‌کند که ما باید از راه محراب مسجد به کعبه رو کنیم و بگوئیم «والکعبه قبلتی».

وی با بیان اینکه این حقیقت و قداست  مسجد است، افزود: اگر هنرهایی که در مساجد است جاذبه گردشگری دارد، این هنر تطهیر شده است که دیدن دارد وگرنه هنری که تطهیر نشده و آلوده است، جاذبه ندارد. این مبانی باید در گردشگری بیان شود تا هنر اسلامی ایرانی را بهتر شناخت.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با تصریح اینکه بعضی از مسئولین اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند، گفت: مسجد کانون توحید است، اگر کسی جز این فکر و عمل کند قارونی عمل کرده است.

فرهنگی با اشاره به بیانات آیت‌الله دژکام در خصوص مسجد نصیرالملک اظهار کرد: نطق نماینده ولی فقیه  در استان فارس و امام جمعه شیراز که درباره مسجد نصیرالملک ایراد فرمودند، بیان توحیدی است، اسلامی فکر کردن و اسلامی عمل کردن است؛ اگر مسئولین غیر از این عمل کنند، قارونی عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: اگر مسجد الحرام  دارای تقدس است، مساجد نیز همان شرافت را دارد ( وَأَنَّ ٱلۡمَسَٰجِدَ لِلَّهِ فَلَا تَدۡعُواْ مَعَ ٱللَّهِ أَحَدٗا) این را باید مسئولان گردشگری و فرهنگی بدانند همان‌طوری که رسالت الهی، وظیفه خطیری است که فقط به مردان موحِّد و شجاع داده می‌شود، پاسداری و بازسازی و هر گونه عمرانِ دیگرِ مساجد نیز به عهده مردان نترس و موحِّد است.

فرهنگی با یادآوری آیه ۱۷ سوره توبه «مَا کَانَ لِلْمُشْرِکِینَ أَنْ یَعْمُرُوا مَسَاجِدَ اللَّهِ شَاهِدِینَ عَلَیٰ أَنْفُسِهِمْ بِالْکُفْرِ ۚ أُولَٰئِکَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ وَفِی النَّارِ هُمْ خَالِدُونَ» گفت: نصیحت کردن به معنای سفارش کردن و سخنرانی صرف نیست بلکه نصیحت به معنای اصلاح کردن آسیب ها و مشکلات در مقام عمل است.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آنچه بارها از طرف نماینده ولی فقیه  در استان فارس بیان شد، آن چنانی که به قصد اصلاح باشد، دیده نشده است، گفت: تمام مسئولان که متولی فرهنگ هستند شرعا و قانونا موظف به اجرا هستند، برای اصلاح مجموعه‌های فرهنگی خصوصا  مساجد که مقدس و متبرک هستند عزم و عمل لازم است.

وی اظهار کرد: مردم زمانی که می‌بینند مسئولان آن‌ها اهل عمل هستند، به فرایض دینی روی می‌آورند و در این صورت است که دیگر مساجد خانه سالمندان نیست.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه فرهنگ امری دولتی یا خصوصی نیست بلکه حقیقتی عمومی که همه آحاد جامعه در آن نقش دارند، افزود:  نباید کاری کنیم که هم خود و هم جامعه اطرافمان دچار آسیب شود و برای این کار باید لباس تقوا بر تن کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه