Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی نیروی انتظامی در حوزه های مختلف برای اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی و دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار سرتیپ حسین اشتری صبح چهارشنبه در بدو ورود به سمنان و پس از برگزاری مراسم رسمی استقبال از سوی مقامات ارشد استانی، فرماندهان ناجا و نیروهای مسلح استان و همچنین مسئولان، در جمع خبرنگاران، به تردد سالانه میلیون ها زائر امام رضا(علیه السلام) از کریدور شرق-غرب، اشاره داشت وگفت: زیرساخت های لازم در استان برای زائران رضوی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر افزایش تعداد دوربین ها و نظارت‌های پلیس راهور در سطح استان سمنان به دلیل حجم زیاد تردد در مسیر تهران-مشهد اضافه کرد: یکی دیگر از نیازهای اساسی در مقوله محور زمینی تهران-مشهد و راه های مواصلاتی استان سمنان که نیمی از مسیر پایتخت تا مشهد الرضا(علیه السلام) را در درون خود دارد، بهسازی جاده ها است که این امر نیز به کاهش تلفات کمک می کند.

 

به گفته اشتری استان سمنان از نظر شاخص‌های انتظامی نمرات خوبی در بررسی‌ها کسب کرده که این امر از همگرایی مردم و مسئولان به ویژه با نیروی انتظامی است .

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در آغاز سفری یکروزه برای بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی و نهادهای وابسته آن در استان سمنان اعم از ایستگاه های پلیس راهور ناجا و طرح های ویژه پلیس راه و انتظامی وارد سمنان شد و مورد استقبال مقامات ارشد استانی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سردار سرتیپ حسین اشتری در ادامه سفر یکروزه خود به استان سمنان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آیت الله شاهچراغی دیدار کرد.

 

اشتری پیش از این برای ادای احترام به مقام شهدای استان سمنان، به گلزار شهدای مرکز استان سمنان رفت.

 

فرمانده ناجا برای بازدید از طرح های نیروی انتظامی در دو بخش انتظامی و راهور به استان سمنان سفر کرده است.

 

وی در نشستی با استاندار، فرمانده انتظامی استان سمنان و اعضای شورای تامین نیز حضور خواهد یافت.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی دولت مجلس ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور روز ملی فناوری هسته ای حسن روحانی هفته هنر انقلاب اسلامی ارز آیت الله مکارم شیرازی انتخابات انتظامی و راهور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری شبستان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ روز دیگر برگزار خواهد شد و در این انتخابات ۸ حوزه از ۲۱ حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی تمام مکانیزه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ روز دیگر برگزار خواهد شد. در این انتخابات ۲۱ حوزه انتخابیه خواهیم داشت که ۸ حوزه از ۲۱ حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی تمام مکانیزه خواهد بود.

در ادامه با نحوه عملکرد صندوق اخذ رای الکترونیکی آشنا شوید:

کد خبر 751666

دیگر خبرها

  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم/ هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • راند دوم