Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد افشاری‌نژاد مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: نام ۲۳۰ هزار هرمزگانی به القاب و اسامی حضرت رسول اکرم (ص) مزین هستند.
وی گفت: بیشترین فراوانی در القاب و اسامی آن حضرت مکرم، مربوط به نام‌هایی همانند محمد، عبدالله، احمد، محمود، محمدرضا، عبدالرحمان، محمدحسین، محمدمهدی، یاسین، مصطفی، امیرمحمد، امین، و محمدجواد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت: طاها، محمدعلی، محمدطاها، ابوالقاسم، رحیم، عبدالرئوف، عبدالرسول، حبیب‌الله، عبدالمجید، عبدالکریم، رسول، محمدصالح محمدرسول، محمدحسن، محمدیاسین، محمدهادی، محمدشریف و محمد امین از دیگر اسامی و القاب و نام‌های منتسب به حضرت محمد رسول الله است که در هرمزگان نیز دارای فراوانی قابل توجهی هستند.
انتهای پیام/ر


فراوانی القاب حضرت محمد (ص) در اسامی هرمزگانی‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهجاورستان کجای اصفهان است؟

به گزارش تابناک - فاصله قهجاورستان تا اصفهان ۳۰ کیلومتر است.

این شهردر دهستان قهاب شمالی قرار داشت و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۶٬۸۵۴ نفر (۱٬۷۸۸خانوار) بوده‌است.

این آمار در سال ۱۴۰۱ ۱۵۰۰۰نفر اعلام شده است . امکانات افزایش جمعیت این شهر و نبود امکانات فراوان در سال های اولیه این شهر باعث شد که با پیگیری شورا و شهردار وقت امکانات فراوانی از جمله ایستگاه آتش نشانی، درمانگاه، فرهنگسرا و بسیاری از امکانات مختلف در این شهر تأسیس شود و هم اکنون این شهر خدمات فراوانی به شهروندان خودش ارائه می دهد.

بامداد روز 31 فروردین خبری مبنی بر حمله ریزپرنده های صهیونیستی به پایگاه نظامی این منطقه از کشورمان رسانه ای شد.

دیگر خبرها

  • غیور مردان ایران گنبد آهنین اسرائیل را به لانه سست عنکبوت مبدل می کنند
  • ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد
  • قهجاورستان کجای اصفهان است؟
  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • راهپیمایی هرمزگانی ها در حمایت از حملات سپاه
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت