Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به سمنان گفت : به دلیل حجم زیاد تردد در مسیر تهران- مشهد تعداد دوربین ها و نظارت‌های پلیس راهور در سطح استان سمنان می بایست افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استان سمنان از نظر شاخص‌های انتظامی نمرات خوبی در بررسی‌ها کسب کرده است افزود : این امر از همگرایی مردم و مسئولان به ویژه با نیروی انتظامی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد : یکی دیگر از نیازهای اساسی در مقوله محور زمینی تهران- مشهد و راه های مواصلاتی استان سمنان که نیمی از مسیر پایتخت تا مشهد الرضا(ع) را در درون خود دارد، بهسازی جاده ها است که این امر نیز به کاهش تلفات کمک می کند.

انتهای پیام / ه

زیرساخت های لازم در استان سمنان برای زائران رضوی فراهم شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی وضعیت راه ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات