Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تهیه کننده برنامه بهترین شو گفت: پس از پخش مرحله نیمه نهایی و انتخاب فینالیست ها با رای مردم، فینال برنامه "بهترین شو" در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیک به عید فطر از تلویزیون پخش خواهد شد.

علیرضا آقایی تهیه کننده "بهترین شو" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره این برنامه گفت: مرحله اصلی برنامه در حال پخش است و دو قسمت دیگر از این مرحله جمعه و جمعه هفته آینده پخش می شود تا با رای مردم شرکت کنندگان انتخاب و 15 نفر مرحله نیمه نهایی شناخته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا افزود: در حال حاضر منتظر هستیم که این دو قسمت پخش شود تا با رای مردم و حضور 15 نفر مرحله نیمه نهایی را آغاز کنیم. زمان ضبط مرحله بعدی بهترین شو روزهای ششم، هفتم و هشتم اردیبهشت ماه است.

این تهیه کننده درباره وضعیت آرا تا امروز و استقبال مردمی از فصل دوم بهترین شو اظهار کرد: استقبال مخاطبان به لحاظ حجم آرا بسیار خوب است و تنوع خوبی در آثار ارسالی نسبت به فصل اول وجود دارد به نوعی که نسبت به نوع انتخاب و رای مردم شگفت زده شده ایم یعنی نمی شد حدس زد که مخاطبان به این آثار و افراد رای دهند.

آقایی با اشاره به تغییر در جزئیات فصل دوم بهترین شو در ادامه ضبط این برنامه افزود: دکور، لوکیشن و نحوه اجرای برنامه تغییر خواهد کرد. مرحله حساس تر خواهد شد و اجرا نیز منطبق با آن به شکل حساس تر ارائه می شود، اما عناصر و نمادهای برنامه تغییری نخواهد کرد.

وی درباره استعدادهای شرکت کننده در برنامه بهترین شو توضیح داد: از لحاظ محتوایی کیفیت آثار رشد کرده است. در فصل اول بیشتر شرکت کنندگان مربوط به رشته های ورزشی بودند. این به این معنی نیست که کیفیت آن ها پایین بوده بلکه منظور این است که در فصل دوم تنوع موضوع وجود دارد یعنی شرکت کنندگانی حضور دارند که مخترع هستند، افرادی که کار دوبله می کنند و موزیسین هایی که به لحاظ کیفی بسیار خوب هستند. تنوع ما نسبت به فصل اول بهتر است و در رشته های مختلف و متنوع از علمی گرفته تا موضوعات دیگر شرکت کننده داریم که به نظرم جذاب است.

آقایی خاطر نشان کرد: پس از پخش مرحله نیمه نهایی و انتخاب فینالیست ها با رای مردم، فینال برنامه "بهترین شو" در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیک به عید فطر از تلویزیون پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ فصل دوم "بهترین شو" در روزهای جمعه ساعت 15:00 پخش شده و باز پخش آن در پنجشنبه هفته بعدش روی آنتن می رود.

در این فصل ارژنگ امیر فضلی به عنوان جایگزین علی فروتن شده و در کنار حمید گلی و محمد مسلمی به داوری می پردازد همچنین مهمان که روی صندلی چهارم می نشیند هر روز متغیر است.

در قسمت هایی که تا کنون ضبط و پخش شده است سحر ولدبیگی، نیما فلاح، یوسف تیموری،سپیده خداوردی، یوسف کرمی حضور پیدا کردند که هر کدام با توجه به جنس فعالیتشان و شیوه اجرایشان رنگی مفتاوت به فضای بهترین شو داده اند. 

انتهای پیام/  

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مرحله سوم طرح کالابرگ الکترویک با اولویت خانوار دهک‌های اول تا هفتم از ۲۰ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: در مرحله جدید، هر فرد با خرید از سبد کالایی تعریف شده شامل ۱۱ قلم کالای اساسی آنهم به قیمت سال ۱۴۰۱، مبلغ تا ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف علاوه بر یارانه نقدی را دریافت می‌کند و می‌تواند خرید خود را انجام دهد.

فلاحتی ادامه داد: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده، خرید کند.

وی اظهار داشت: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود
  • استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • استقبال ۸۰ هزار نفری قزوینی‌ها از طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان
  • نوسازی ۲۰۰ هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال با مشارکت‌های مردمی
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند