Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه احداث خط لوله اتصال پالایشگاه سوم پارس جنوبی به فازهای ۶ تا ٨ پارس جنوبی آماده بهره برداری است.

پروژه احداث خط لوله اتصال پالایشگاه سوم پارس جنوبی به فازهای ۶ تا ٨ پارس جنوبی آماده بهره برداری است.

شرکت نفت و گاز پارس اعلام کرد: سلیمان فهیمی، مجری پروژه احداث خط لوله بین فازی پالایشگاه فازهای ۶ تا ٨ و ۴ و ۵ پارس جنوبی اظهار کرد: این خط لوله، با ظرفیت انتقال روزانه ١١میلیون مترمکعب گاز ترش فازهای ۶ تا٨ به فازهای ۴ و ۵ (پالایشگاه سوم) پارس جنوبی آماده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، هدف از ایجاد خط لوله یاد شده را استفاده از ظرفیت موجود در انتقال گاز ترش فازهای ۶ تا ٨، توان شیرین سازی در پالایشگاه فازهای ۴ و ۵ و پشتیبانی از سکوهای دریایی این فازها عنوان کرد.

فهیمی با اشاره به امکان افزایش انتقال گاز ترش فازهای ۶ تا ٨ پارس جنوبی با این خط لوله بین فازی تصریح کرد: در صورت نیاز به افزایش خوراک مصرفی، خط لوله فوق با حداکثر ظرفیت، حدود ١٣ میلیون مترمکعب گاز ترش را به پالایشگاه فازهای مقصد انتقال خواهد داد.

وی با اشاره به طول ١٧٠٠ متری خط لوله بین فازهای ۶، ٧ و ٨ و فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی، احداث این خط لوله را با توجه به شرایط حساس کار در پالایشگاه‌های درحال تولید گاز، دشوار و دارای ضوابط ایمنی خاص توصیف کرد و گفت: پروژه ساخت این خط لوله با کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس و از سوی شرکت صنعت سازه ثمین اجرایی شده است.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران در این مراسم گفت: امسال از۲۶ هزار واحد صنفی به منظور ساماندهی اصناف بازدید شد و ۱۱ هزار غرفه برای ۶ هزار دستفروش ایجاد کردیم.

سعید بیگی درباره احداث بازار گل و گیاه شادمان در منطقه ۲ تهران گفت: بازار گل و گیاه شادمان با مساحت پنج هزار مترمربع و ۱۱۲غرفه برای عرضه گونه‌های مختلف گل‌وگیاه انواع تجهیزات و وسایل گیاه‌درمانی احداث شد و برای ۵۰۰نفر نیروی انسانی به شکل مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

وی افزود: احداث مرحله دوم بازار خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس دیگر طرحی است که به منظورساماندهی پرنده فروشان در شهر تهران، امکان خرید بهتر و خدمات دهی مطلوب‌تر به شهروندان اجرایی شده است.

آقای بیگی گفت: ۱۰۰غرفه در ضلع شمالی در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس در مساحتی به وسعت ۲هزار و ۵۰۰متر مربع احداث شده است.

آقای بیگی درباره بهره برداری از ۴جایگاه سوخت کوچک مقیاس نیز گفت: تسهیل در روند توزیع سوخت در کلانشهر تهران و رفع محدودیت‌های مربوط به تعداد جایگاه‌ها در برخی نقاط پایتخت باعث شد تا ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران آغاز شود. کاهش صف‌های پمپ بنزین، اثرات مثبت زیست محیطی و ترافیکی، کاهش مصرف سوخت و در نهایت رضایت‌مندی شهروندان از مزایای ساخت این جایگاه‌های سوخت است.

آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران صبح امروز با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سعید بیگی مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، هلیا حسینی مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و جمعی از مسئولان و مدیران شهری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تزریق گاز به فاز نخست پروژه خط لوله «دوراهی دشتک - نهبندان»
  • احداث چهار جایگاه سوخت در منطقه دو تهران
  • بهره برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر
  • بهره برداری از طرح آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان
  • بهره‌برداری از انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در نوروز
  • بهره‌برداری از انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در نوروز ۱۴۰۳
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد
  • هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو ۳ همت است/ سال آینده چهره تهران از بعد ترافیک تغییر خواهد کرد
  • ۲۰ ایستگاه در خط ۶ مترو تهران فعال است