Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به تیم ایرانی پیشنهاد می‌کنند لباس‌های قدیمی شرکت نایکی که برای یک تیم مطرح عربستانی تولید کرده و در انبار مانده بود را با تخفیفی ویژه خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ماجرای قرارداد خرید لباس از برند‌های معتبر پوشاک ورزشی جهان به جای قرارداد اسپانسرینگ بعد از فدراسیون فوتبال و تیم ملی به باشگاه‌های لیگ برتری هم کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا مسئولان یکی از باشگاه‌های لیگ برتری شناخته شده تصمیم گرفته بودند لباس‌های فصل آینده تیم خود را از شرکت نایکی تهیه کنند.   در این رابطه با پیگیری‌های ابتدایی، شرکت مورد نظر رسما اعلام می‌کند که تمایلی به عقد قرارداد اسپانسرینگ با این باشگاه لیگ برتری ایران را به دلایل مختلف ندارد، اما اگر تمایل زیادی به استفاده از لباس‌های نایکی برای باشگاه ایرانی وجود دارد آنها می‌توانند از نمایندگی خاورمیانه این شرکت لباس با قیمت مناسب خریداری کنند.
اتفاق جالب توجه، اما بعد از تصمیم مدیریت برای خریداری لباس از نمایندگی شرکت نایکی اتفاق می‌افتد. جایی که به صورتی عجیب و حیرت انگیز پای واسطه‌ها هم وسط می‌آید و برخی‌ها تصمیم می‌گیرند از فرصت بدست آمده برای سودجویی مالی نهایت استفاده را ببرند.
در جریان مذاکرات اولیه شرکت نایکی علاوه بر اینکه به نمایندگان باشگاه لیگ برتری ایران اعلام کرده بود شرایط عقد قرارداد اسپانسرینگ را ندارد، در جواب پیشنهاد باشگاه برای خرید لباس با طراحی جدید هم با صراحت به دلیل محدودیت زمان و طول کشیدن روند طراحی و تولید اعلام می‌کند که شرایط همکاری وجود ندارد و مدیران باشگاه فقط می‌توانند لباس‌های نایکی دو دورنگ مورد نظرشان را از نمایندگی‌ها خریداری کنند.   فاجعه اصلی، اما همین جا اتفاق می‌افتد و برخی واسطه‌ها که با مسئولان نمایندگی نایکی در خاورمیانه ارتباطات نزدیک داشتند به تیم ایرانی پیشنهاد می‌کنند لباس‌های قدیمی شرکت نایکی که برای یک تیم مطرح عربستانی تولید کرده و در انبار مانده بود را با تخفیفی ویژه خریداری کنند و لوگو باشگاه عربستانی را هم بعد از عقد قرارداد خرید لباس‌های قدیمی تغییر بدهند و لوگو و نام باشگاه لیگ برتری ایرانی را جایگزین آن کنند.
گفته می‌شود که حتی توافقات اولیه برای انجام این کار جنجالی هم انجام شده بود که خبر این اتفاق به اطلاع مسئولان می‌رسد و جلوی این اتفاق را می‌گیرند. به همین ترتیب پروژه خرید لباس‌های قدیمی تیم عربستانی توسط باشگاه ایرانی از نمایندگی نایکی با قیمت ارزان در شرایط کنونی به بن بست می‌رسد.   خبرگزاری میزان این آمادگی را دارد که در این مورد و در صورت نیاز اطلاعات جدید و تکمیلی را منتشر کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

عباس علی‌آبادی اظهار داشت: هدفگذاری ما توسعه تعاملات و همکاری تجاری با کشور‌های دیگر به روش غیرسنتی است و از کشور‌هایی کالا خواهیم خرید که از ما کالا بخرند.

تسنیم: وی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست ما توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

بنابر این گزارش ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: تنها راه بازگرداندن «گروگان‌ها»، مبادله اُسراست
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند