Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه با بیان اینکه ایجاد مزاحمت برای بانوان و کودکان در معابر و اماکن عمومی از جرائم عمدی است گفت: برخورد قاطع قانونی و اشد مجازات برای افراد مسبب ایجاد مزاحمت برای نوامیس و کودکان در نظر گرفته خواهد شد.

محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه درگفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به حفظ ارزش‌های اخلاق و مذهبی در شهرستان، اظهار کرد: در این راستا رعایت عفت و شأن بانوان جایگاه بالایی دارد و لذا ایجاد هرگونه مزاحمت برای بانوان و نوامیس مردم، یک جرم غیر قابل اغماض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه افزود: با فرارسیدن فصل بهار و تابستان که رفت‌وآمد به باغات، فضا‌های سبز، پارک‌نشینی و پیاده‌روی نسبت به طول سال بیشتر می‌شود، مجریان قانون در ابرکوه با افراد خاطی که مسبب هرگونه آزار و اذیت، ایجاد مزاحمت و دردسر برای بانوان و کودکان باشند، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ایجاد مزاحمت برای بانوان و کودکان در معابر و اماکن عمومی از جرائم عمدی است و طبق ماده ۶۱۹ قانون مجازات اسلامی مصوب ۷۵، هرکس در اماکن عمومی یا معابر متعرض یا مزاحم اطفال یا زنان شود، یا با الفاظ و حرکات مخالف شئون و حیثیت با آنان برخورد کند، به حبس از دو تا شش ماه و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، با تأکید مکرر بر اجرای مجازات سنگین برای افراد متخلف در این زمینه‌ها، تصریح کرد: مجریان قانون تحت هیچ شرایطی از اجرای مجازات برای مُجرمان کوتاهی نخواهند کرد، چنانچه در چند روز اخیر ۳ نفر با جرم‌های فوق، دستگیر و بازداشت شدند و اشد مجازات در قبال آن‌ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: کیفرخواست متهمین پرونده فساد ارزی به مبلغ ۸۰۰ هزار یورو معادل ارزش روز ۵۷۰ میلیارد ریال صادر و پرونده به دادگاه ذی‌صلاح ارسال شد.

وی افزود: متهم اصلی این پرونده و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضائی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دستگاه قضائی استان قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

کد خبر 6084019

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • برای زنان و نوامیس مردم در طرح حجاب پرونده قضایی تشکیل می‌دهند؟
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد
  • برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است