Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مهدی دهقان‌یزدلی  امروز با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار کاشان از ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به طرف میدان کمال‌الملک کاشان برگزار شد و آیت‌الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان بر پیکر مطهر این شهید والامقام نماز اقامه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مهدی دهقان‌یزدلی بعد از ظهر امروز در روستای یزدل در جایگاه ابدی خود آرام می‌گیرد و مراسم بزرگداشت این شهید والامقام امشب در مسجد صفاری کاشان برگزار خواهد شد؛ مراسم وداع با شهید مدافع حرم، سرهنگ پاسدار مهدی دهقان‌یزدلی بعد از نماز مغرب و عشاء، شب گذشته در مسجد صفاری کاشان برگزار شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از نوع اف.15 روز دوشنبه 19 فروردین ماه از طریق حریم هوایی لبنان بدون ورود به حریم هوایی سوریه به فرودگاه نظامی تیفور سوریه حمله کردند.

به گزارش فارس، این جنگنده‌ها 8 موشک به سمت فرودگاه سوریه واقع در حمص شلیک کردند که در این اقدام تجاوزکارانه آمریکایی-صهیونیستی که به مقر پاسگاه‌های نظامی سوریه در فرودگاه تیفور در شهر حمص انجام شد، سرهنگ ‌پاسدار‌ «مهدی دهقان یزدلی» از یگان نیروی هوافضای کاشان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان حرم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک دو شهید گمنام از عملیات‌های عاشورای ۲ و کربلای ۵ از میدان آل یاسین بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی قم تشییع می‌شود.

پیکر پاک این دو شهید والامقام پس از تشییع در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

دیگر خبرها

  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم