Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین گردهمایی موکب داران اربعین در سال 97 با حضور جانشین ستاد باز سازی عتبات عالیات کشور در امور اربعین، فردا برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، نخستین گردهمایی موکب داران اربعین در سال 97 با حضور جمشید گودرزی جانشین ستاد باز سازی عتبات عالیات کشور در امور اربعین، 23 فروردین ماه سالجاری در بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبیین وظایف و ارائه نظر برای بهبود خدمات رسانی به زائران قبور ائمه معصومین(ع) در کربلا و نجف هدف این همایش است.

قرار است در این گردهمایی که با حضور 100 خادم حسینی برگزار می شود، آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف موکبها در اربعین حسینی (ع) سال گذشته صورت گیرد و راهکارهایی برای خدمات دهی بهتر به زائران ارائه شود.

در این نشست، مباحثی برای آشنایی با برنامه ها و آئین نامه های مربوطه در اعزام زائرین و موکبداران سال 97  و آشنایی با  ابلاغیه های اعزام، مدیریت و سازماندهی زائران مطرح خواهد شد.

گفتنی است هرساله 20 موکب استان سمنان همزمان با اربعین حسینی در کشور عراق به زائران خدمات رسانی دارند که باتوجه به استقبال زیاد زائران 3 موکب دیگر به این استان اضافه شده است و قرار است در اربعین سال 97، 23 موکب در شهرهای کربلا و نجف به زائران حسینی خدمات ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود

سردار مسعود قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به لغو برنامه مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین عملیات بازی‌دراز در هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی و بارش شدید باران و رعدوبرق، در راستای حفظ سلامتی زائران برگزاری این مراسم به ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه موکول شد.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت این حماسه غرورآفرین و نیز افتتاحیه راهیان نور با حضور کاروان‌هایی از سراسر کشور در ارتفاعات بازی‌دراز، افزود: ۱۹ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز چهارشنبه یادواره شهید شیرودی در یادمان این شهید بزرگوار و همچنین یادواره شهدا در کنار حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار می‌شود.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: ۲۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز پنجشنبه نیز از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح صعود به ارتفاعات بازی‌دراز انجام خواهد شد.

قنبری با تاکید بر آمادگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم و میزبانی از زائران شهدای این عملیات، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر از هموطنان از ۲۵ استان در این برنامه شرکت کنند.

به گفته وی، سال گذشته ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود داشتند.

قنبری از آمادگی شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب برای اسکان زائران خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس هوایی و معاونت بهداری سپاه از ورودی استان کرمانشاه تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر خواهند شد و تمامی بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند.

وی در بحث موکب و خدمات‌رسانی به زائران، گفت: از ورودی این استان تا ارتفاعات بازی‌دراز موکب‌هایی به صورت خودجوش برپا می‌شود.

کد خبر 6096508

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی