Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@16:08:23 GMT

خوزستان این روزها حال خوشی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۹۱۲۷

خوزستان این روزها حال خوشی ندارد

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در صحن علنی امروز (22فروردین ) مجلس  در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: امروز منطقه غرب آسیا در آستانه ورود به دوره حساس و عظیمی است و ایران اسلامی نیز در پیچ تاریخی حساس قرار دارد که تدبیر و همت مردم را می‌طلبد.

وی افزود: در آغاز سال 97 جامعه ما درگیر مشکلاتی مانند خشکسالی، بیکاری، نوسانات نرخ ارز و تنش‌های سیاسی است که وجود خطرات بیرونی و درونی خود اقدام بیشتر ملی را تحت اوامر مقام معظم رهبری می‌طلبد تا مثل همیشه مردم از این آزمون با موفقیت خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی تصریح کرد: خوزستان این روزها حال خوشی ندارد و وجود مشکلات روزافزون مانند خشکسالی، ریزگردها و مسائل اجتماعی باعث کاهش رضایت‌مندی مردم این استان شده است.

نماینده اهواز ادامه داد: در مورد خوزستان به عنوان سد اول دفاعی، امنیتی و اقتصادی کشور به همان دلیلی که خوزستان را در ابتدای آغاز جنگ دشمنان به عنوان نقطه هدف انتخاب کردند در حال حاضرهم به همان دلایل باز دشمنان خوزستان را نقطه هدف قرار داده اند با این تفاوت که این بار با جنگ نرم به میدان آمده اند.

وی تاکید کرد: شرایط فوق در خصوص خوزستان توجه بیشتر دولت و مسئولان استان را می طلبد که متاسفانه شاهد مدیریت روزمره و بدون راهبرد در استان و نگاه دلسوزانه ولی بدون برنامه در دولت نسبت به استان خوزستان هستیم.

یوسفی بیان کرد: امروز متاسفانه شاخص های توسعه استان خوزستان در اغلب موارد در رتبه های نازل کشوری است و آمار مقایسه ای نشان می دهد که شیب این نزول در سه سال اخیر به مراتب شدیدتر شده است و نگرانی عمیقی وجود دارد که در آینده نزدیک به حد غیرقابل برگشت برسد.

نماینده اهواز تصریح کرد:  هر روز شاهد یک خبر ناگوار از استان خوزستان هستیم که علت اصلی این حوادث ناگوار ریشه در بی تدبیری در استان، مدیریت محفلی و بدون راهبرد درون استان و عدم انتقال واقعیت های استان به بدنه تصمیم گیر کشور است.

یوسفی خطاب به دولت گفت: متاسفانه مدیریت ناکارآمد، بدون اقتدار و بدون راهبرد استان باعث فزونی روزانه مشکلات شده است، امروزه در استان خوزستان اتاق های فکر مسموم در پی دامن زدن به اختلاف های قومی، تعطیلی کارخانجات و ایجاد نارضایتی اجتماعی در بین مردم استان خوزستان هستند که اتفاقا این اتاق های فکر فاسد بیشترین اثر را بر تصمیمات استان دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب

حامد(میلاد)منصوری: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: خوزستان و خاصتا اهواز که مرکز استان است و میشه گفت که مرکز جنوب غرب کشور هم است از وجود بیمارستان مجهز مدرن و بروز چشم و قلب محروم است

در صورتی که در چندین استان می بینیم که بیمارستان های مجهزی وجود دارد که مردم خوزستان با وجود دوری و سختی راه برای درمان خود به این استان ها جهت درمان مراجعه میکنند

باید دید دلیل علت عدم پیگیری مسئولان ارشد استان و بخصوص نمایندگان مجلس و دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ایجاد بیمارستان چشم و قلب در مرکز استان چیست؟

ایا حق خوزستانی ها نیست که یک بیمارستان مجهز با امکانات بروز و پزشکان متبحر داشته باشند

خوزستانی که قلب تپنده ایران بوده و هست و همیشه محرومیت در این استان بیداد میکند و هیچ وقت از ثروتی که دارد برای مردمش در جهت امکانات رفاهی و سلامت استفاده نشده است و مردم همیشه مجبور هستند صدها کیلومتر را طی کنند تا برای درمان و سلامتی خود به تهران،اصفهان یا شیراز بروند.

علت این کم کاری و بی توجهی ها به سلامت مردم چه چیزی است؟

استانی که در مجلس ۱۸ نمانیده و در خبرگان ۶ نماینده دارد و معاون اول دولت هم یک خوزستانی است ولی توان پیگیری ساخت چند بیمارستان مجهز را در مرکز استان ندارند

شهرستانی جدید کرخه خوزستان بدون بیمارستان و درمانگاه دولتی شبانه روزی است و مردم برای درمان مجبور به تردد به شوش یا اهواز هستند

شوش با جمعیت بالایی که دارد یک بیمارستان قدیمی بدون امکانات کافی دارد که نیازهای مردم را بخوبی برطرف نمیکند و همیشه مورد انتقاد مراجعین بوده و بارها شاهد بودیم که نارضایتی مردم را به همراه داشته است

لذا امیدواریم دولت، نمانیدگان خبرگان ،مجلس و مسئولان کشور برای ساخت بیمارستان های مجهز در خوزستان اقدامی انجام دهند که مقداری از محرومیت این استان ثروتمند جبران شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902055

دیگر خبرها

  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک