Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@02:29:54 GMT

برگزاری سمیناور داوری و مربیگری تیر‌اندازی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۹۴۱۵

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، سمینار به روز رسانی  داوران رسمی فدراسیون و کارگاه ویژه مربیان و داوران  به میزبانی هیئت تیراندازی با کمان استان تهران در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.  براین اساس سمینار داوران رسمی فدراسیون سال 97 به منظور ارتقا دانش داوری جهت قضاوت در مسابقات کشوری 30 و 31 فروردین ماه برگزار می گردد و کارگاه ویژه مربیان و داوران نیز در صبح روز 31 فروردین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، حضور کلیه داورانی که درخواست همکاری با کمیته داوران فدراسیون در تمام مسابقات ( تارگت - سنتی – ساحلی – تری دی) را دارند و در سمینار آبانماه سال 96 شرکت نکره اند، الزامی می باشد. داورانی که در سمینار آبانماه شرکت نموده اند و قصد همکاری با کمیته کمان سنتی را دارند می بایست در این دوره حضور یابند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیراندازی با کمان فدراسیون تیر اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: رئیس فدراسیون تکواندو با برگزاری مسابقات کشوری این فدراسیون در قالب جام صفوی به میزبانی استان اردبیل موافقت کرد.

وی با اعلام حمایت از رشته ورزشی تکواندو افزود: تفاهم‌نامه این مسابقات در سفر خرداد رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل به امضا خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، استان اردبیل پیش از این نیز در قالب جام صفوی میزبان مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 751510

دیگر خبرها

  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!