Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@05:58:41 GMT

تبلیغ استخدام در نیروی تفنگداران دریایی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۹۵۶۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 سالهاست که ایالات متحده آمریکا پروپاگاندایی علیه کشورمان بنام نیروگیری برای جنگ در منطقه براه انداخته است و این اتهام بی اساس را همه ساله مطرح می کند. در این ویدیو می بینیم که چگونه آمریکا بی پروایانه تبلیغ برای جذب نیرو در شاخه نظامی تفنگداران دریایی خود می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابناک ببینید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) پس از برخورد دو بالگرد در هوا در جریان آموزش نمایشی برای نیروی دریایی سلطنتی مالزی، ۱۰ نفر کشته شدند.

براساس گزارش العربیه، نیروی دریایی مالزی با بیان اینکه هر ۱۰ نفر از خدمه این دو هواپیما بودند، اعلام کرد: این سانحه در ساعت ۹:۳۲ صبح امروز در پایگاه دریایی لوموت واقع در غرب ایالت پراک رخ داد.

نیروی دریایی ارتش مالزی اعلام کرد که مرگ همه قربانیان در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان پایگاه نظامی لوموت برای شناسایی، تایید شد.

سهیمی محمد سهیل، فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و امداد و نجات مالزی گفت: این دو بالگرد در حین پرواز آموزشی با یکدیگر برخورد کرده و سرنشینان در دم جان باختند لذا تیم‌های پزشکی فرصتی برای امدادرسانی نداشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند