Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:05:58 GMT

مردم و مسئولین اهدای خون را در فارس فرهنگ سازی کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۹۶۷۳

مردم و مسئولین اهدای خون را در فارس فرهنگ سازی کنند

شیراز – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: مردم و فرمانداران استان در تامین نیازهای خونی استان فارس همکاری و فرهنگ سازی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی پژوهش جهرمی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل انتقال خون فارس افزود: باید انتقال خون استان فارس به عنوان یک مرجعیت در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد زیرا استان فارس از گذشته تاکنون در مباحث درمانی و پزشکی دارای جایگاه ممتاز در کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاداور شد: در بحث اهدای خون نیز مردم و خیرین همواره یاری رسان بودند اما طی چند ماه شاهد کمبودهایی بودیم که خوشخبتانه جبران این کمبودها شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس افزود: لزوم توجه به داشته های خونی در استان فارس بسیار مهم است زیرا وسعت استان باعث بروز تصادفات می شود که برای نجات جان مردم باید خون کافی در دسترس باشد.

پژوهش یادآور شد: متاسفانه استان فارس در ایام تعطیلات نوروز نیز رتبه اول تصادفات کشور را به خود اختصاص داد که باید برای جلوگیری از فوت مصدومین همواره انتقال خونی قوی در استان وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: فرمانداران استان فارس باید در مباحث مربوط به انتقال خون همکاری لازم را داشته باشد و با فرهنگسازی مناسب مردم را بیش از گذشته تشویق به اهدای خون کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی این مراسم «مسعود ترابی» به عنوان مدیرکل جدید انتقال خون فارس معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال

دریافت 53 MB

به گزارش خبرگزاری مهر؛ طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه اسناد مالکیت صدها نفر از مردم قشم پس از حدود ۵۰ سال به آنها داده شد.

از حدود پنجاه سال پیش صدور اسنادی موسوم به رفسنجان سبب شده بود دعاوی حقوقی متعددی در جزیره قشم ایجاد شود و افراد حقیقی متعددی مدعی مالکیت بر زمین‌های مردم و اهالی این جزیره و حتی ساختمان‌های دولتی شوند؛ اما هم اکنون با سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان داد اهالی قشم پس از بیش از پنجاه سال ستانده شد و ساکنان این جزیره در آب‌های نیلگون خلیج فارس، سندهای مالکیت خود را از دستان حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دریافت نمودند.

کد خبر 6095541

دیگر خبرها

  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال