Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@01:34:26 GMT

دستگیری عاملان قتل عالی شهر

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۹۷۷۷

رویداد۲۴-عاملان قتل مرد 42 ساله در یک مجتمع مسکونی عالی شهر بوشهر دستگیر شدند. سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح چهارشنبه با اشاره به قتل یک مرد ۴۲ ساله در یک مجتمع مسکونی در عالی‌شهر اظهار داشت: بهمن‌ماه سال گذشته مرگ مشکوک یک مرد در بیمارستانی در بوشهر به پلیس گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه پیکر مقتول از پارکینگ مجتمع مسکونی در عالی‌شهر به وسیله فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود، افزود: پلیس بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد و بررسی محل حادثه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به انجام تحقیقات از ساکنان آن مجتمع مسکونی در شهر عالی‌شهر اضافه کرد: ساکنین یکی از واحدهای مسکونی مجتمع در طبقه چهارم این مجتمع بعد از حادثه ناپدید شده بودند که پلیس به این افراد مشکوک شد.وی خاطرنشان کرد: پلیس با شناسایی آن افراد، نسبت به کشف موضوع اقدام کرد که پس از باز کردن درب این واحد، آثار درگیری در بالکن مشاهده شد و دستگیری دو مرد و دو زن ساکن این واحد در دستور کار قرار گرفت.سردار واعظی با اشاره به شناسایی و دستگیری چهار زن و مرد ساکن این واحد مسکونی، افزود: مخفیگاه این افراد با عملیات چندشاخه، پیچیده و طولانی پلیس شناسایی شد و این افراد دستگیر شدند.وی با اشاره به اعتراف این افراد به بزه ارتکابی، ادامه داد: این چهار نفر مقتول را به بهانه‌های مختلف به واحد مسکونی کشانده، قصد اخاذی از وی را داشتند که پس از مقاومت مقتول، وی را از بالکن به پایین پرت کرده‌اند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد