Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:40:47 GMT

اجرای ۴۵ پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۹۸۷۱

اجرای ۴۵ پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آماده سازی اورژانس شهید چمران فردوس که تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است از مهم ترین اولویت های دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم قائمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: راه اندازی و ساخت بیمارستان رازی ، بیمارستان ۲۴۸ تختخوابی شهرستان فردوس و مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی ایران مهر  از مهم ترین اقدامات حوزه درمان در سال گذشته بوده که مورد رضایت مردم استان نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا کنون ۳۰۰ بیمار در مرکز شیمی درمانی ایران مهر بیرجند رادیوتراپی شده اند، افزود: همچنین ۸۰۰ مورد شیمی درمانی در مرکز ایران مهر شهرستان بیرجند گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه راه اندازی بخش های فوق تخصصی در بیمارستان رازی کمک شایانی در خصوص کاهش اعزام بیماران به خارج از استان کرده است، گفت: استقرار میکروسرجری مغز و نخاع در بیمارستان رازی بیرجند نیز از دیگر اقدامات ارزشمندی است که اعزام بیماران به خارج از استان را کاهش داده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی بخش استوک در بیمارستان ولی عصر (عج) از دیگر اقدامات درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال گذشته بوده است، عنوان کرد: مهم ترین اقدام طی سال گذشته گزارش موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به عنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور در شورای عالی فرهنگی بوده است.

قائمی با اشاره به اینکه مهم ترین برنامه دانشگاه طی دو ماه آینده فراهم کردن زمینه سفر مقام عالی وزرات به شهرستان بیرجند است، اظهار داشت: ۴۵ پروژه درمانی و بهداشتی در سطح استان وجود دارد که امیدواریم هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: آماده سازی اورژانس شهید چمران فردوس که تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است از مهم ترین اولویت های دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری است که امیدواریم این مرکز با حضور مقام عالی وزرات تا اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه