Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه هنری استان البرز تئاتر را یکی از زمینه های جذب کودکان و نوجوانان خواند و گفت: دستاوردهای تولیدی تئاتر بچه های مسجد در هفته هنر انقلاب به نمایش در خواهد آمد.

اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص تئاتر بچه های مسجد گفت: یکی از بسترهای آموزشی در راستای تبیین هنر انقلاب هنر تئاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آجرلو با تاکید بر اهمیت جایگاه مساجد عنوان کرد: دستاوردهای تولیدی تئاتر بچه های مسجد در هفته هنر انقلاب یک فرصت برای شکوفایی و رونق و احیاء مساجد است.

 

وی افزود: گروه های تئاتر بچه های مسجد در بخش های هنری حوزه هنری در 5 مسجد استان برگزار می گردد که این گروه های تئاتر در رده سنی نوجوانان و جوانان و در دو بخش خواهران و بانوان است.

 

رئیس حوزه هنری استان البرز خاطرنشان کرد: حسینیه کوثر واقع در نظرآباد، مسجد جامع تنکمان، حسینیه کوثر نظرآباد، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در عظمیه کرج میزبان اجرای گروه های تئاتر بچه های مسجد است.

 

 

پایان پیام/543

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور دولت روز ملی فناوری هسته ای شعار سال ۹۷ دلار هفته هنر انقلاب اسلامی مجلس نجفی سازمان اوقاف و امور خیریه تئاتر بچه های مساجد هفته هنر انقلاب برنامه های هفته هنر انقلاب مساجد کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع اقدام تنبیهی وعده‌ی صادق 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر حسین قدیمی عضو تیم طراحی حوزه هنری گفت: ۸ ساعت پس از این اقدام طرح‌های حوزه هنری که شامل ۸ عرشه پل و پنج بنر است در فضا‌های شهری نصب شد.

همچنین این طرح‌ها در فضای مجازی مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • un۱۲، داستان رنج کرد‌ها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع اقدام تنبیهی وعده‌ی صادق 
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا