Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، پیکر پاک نوزدهمین شهید مدافع حرم استان آذربایجان شرقی «اکبر زوار جنتی» امروز ظهر با حضور مسئولان، خانواده  گرانقدر شهدا و مردم تبریز از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع شد.

سردارعابدین خرم»، فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم با بیان این‌که خانواده‌های شهدا با استواری خود اجازه لحظه‌ای خشنودی به دشمنان انقلاب را نمی‌دهند، گفت: این شهید دلاور از خطه آذربایجان در حمص سوریه به شهادت نائل شد و افتخاری برای اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این‌که خون پاک شهید جنتی به موقع و با استحکام به اسرائیل پاسخ داده می‌شود، مطرح کرد: آرمان بلند اسرائیل در خصوص فتح نیل تا فرات در گلویشان خفه شده است؛ چراکه در جبهه فلسطین و شام اسرائیل محاصره شده‌ا است که این به برکت خون شهدای دفاع حرم است.

سردار خرم تصریح کرد: امروز مدافعان حرم فقط جوانان ایرانی نیستند و جوانان یمنی و فلسطین و از اقشار مختلف وارد میدان شده‌اند و با دشمن می‌جنگند.

اکبر زوار جنتی نوزدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی است که در پایگاه تیفور شهرستان حمص سوریه بر اثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به درجه شهادت نائل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت

پیکر مطهر یک شهید گمنام عصر امروز امروز مصادف با شهادت امام صادق علیه السلام با حضور پرشور مردم شهیدپرور رفسنجان از میدان سردار سلیمانی تا میدان ابراهیم تشییع و در بوستانی تازه تاسیس جنب حسینیه نخل به خاک سپرده شد.

این شهید گرانقدر در ۱۹ اسفند سال ۶۳ در سن ۲۴ سالگی در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل آمده است.

صبح امروز پیکر مطهر شهید گمنام در جمع مردم منطقه نوق رفسنجان حضور یافت و شب گذشته مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در حسینیه نخل برگزار شد و همچنین این شهید عزیز امروز میهمان مردم کشکوئیه، لطف آباد، عیش‌آباد و داوران نیز بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان