Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدیرکل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد از تحویل ۱۹ پیکر جان‌باختگان سانحه هوایی یاسوج به خانواده‌هایشان خبر داد.کامروز امینی درباره آخرین جزییات تشخیص هویت جان‌باختگان سانحه هوایی هواپیمای تهران یاسوج در منطقه دنا گفت: در مرحله اول ۸ پیکر بعد از احراز هویت به خانواده‌ها تحویل داده شد و دو روز گذشته نیز پس از انجام آزمایشات تشخیص هویت ۱۱ پیکر دیگر به خانواده‌های جان‌باختگان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون در مجموع ۱۹ پیکر از اجساد جان‌باختگان سانحه هوایی دنا تحویل خانواده‌ها شده است، تصریح کرد: تاکنون نیز ۲۰۱ بافت انسانی از محل سانحه سقوط هواپیما توسط جستجوگران هلال‌احمر به پزشکی قانونی تحویل داده شده و این بافت‌ها کد‌گذاری شده و مراحل نمونه‌برداری و آزمایشات تشخیص هویت روی آنها در حال انجام است.

 مدیرکل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نتیجه آزمایشات ژنتیکی روی این بافت‌ها مشخص شده است، خاطرنشان کرد: به ما گفته شده که تیم‌های جستجو در روزهای اخیر بخش‌های دیگری از بقایای اجساد را کشف کرده‌اند و در حال انتقال هستند، اما تاکنون بجز این ۲۰۱ مورد بافت انسانی چیز دیگری به ما تحویل داده نشده است.

امینی توضیح داد: کارهای تشخیص هویت روی  ۲۰۱ مورد بافت انسانی انجام شده، اما از آنجا که پیکرها هنوز کامل نیست، بجز آن ۱۹ مورد پیکر دیگری تحویل داده نشده و ما منتظر هستیم تا بقایای اجساد به دست ما رسیده و اجساد را کامل تحویل خانواده‌هایشان دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که عملیات جستجو و به دنبال آن احراز هویت اجساد تا چه زمانی به طول می‌کشد خاطرنشان کرد: عملیات جستجو به شرایط جوی و اقدامات تیم‌های جستجو بستگی دارد و تصمیم‌گیری آن در حوزه مدیریت بحران است، اما خوشبختانه با توجه به اینکه در آن منطقه دمای هوا تاکنون زیرصفر است، علائم فساد در بقایای اجساد دیده نشده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.
 
خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد