Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: مراسم روز هنر انقلاب اسلامی روز ۳۰ فروردین‌ماه برگزار می‌شود. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ استانها خراسان رضوی نظرات

علی‌اصغر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با توجه به این که 20 فروردین‌ماه روز هنر انقلاب اسلامی است، مراسم مرتبط با این موضوع اندکی با تاخیر یعنی روز پنجشنبه، 30 فروردین‌ماه 97 برگزار می‌شود، در این برنامه، انجمن‌های مربوطه معرفی شده و برنامه‌های خود را به سایرین ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی با اشاره به وجود برنامه‌های مختلف در مراسم هنر انقلاب اسلامی، گفت: موسسه اوج به عنوان پشتیبان سریال پایتخت 5، در این مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

رجبی خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت 17 تا 19 برگزار شده و از کتابی به نام "هورشید" رونمایی می‌شود، این کتاب یکی از تولیدات داخل استان است، جدا از این موارد، برنامه‌های مختلف و متنوعی در این مراسم اجرا می‌شود، در واقع بسیج هنرمندان استان سعی بر پیشرفت و توسعه زمینه‌ هنر در استان دارد.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات سال گذشته، برگزاری جشنواره اختران بود که در این برنامه، فیلم‌های کوتاه و داستانک به اجرا درآمد، میان آنها داوری شد و به برترین‌های جشنواره جوایز نفیسی اهدا شد، همچنین فیلمی در ارتباط با شهدای منا به نمایش گذاشته شد، به صورت کلی سال گذشته برای اعضای بسیج هنرمندان، سالی پر تحرک و فعال بود.

انتهای پیام/ ز‌

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد