Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:34:29 GMT

ترامپ از حضور در جلسه تحقیقاتی مولر منصرف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۰۳۰۸

ترامپ از حضور در جلسه تحقیقاتی مولر منصرف شد

تهران- ایرنا- تارنمای خبری سی ان ان به نقل از یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که به دنبال یورش به دفتر کار وکیل شخصی دونالد ترامپ، اکنون رئیس جمهوری آمریکا و تیم حقوقی اش مساله حضور در جلسه 'پرس و جو' رابرت مولر بازپرس ویژه تحقیق مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مورد تجدید نظر قرار داده و احتمالا منصرف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سی ان ان افزود: این مقام کاخ سفید (سی ان ان دراین گزارش اشاره ای به نام وی نکرد) گفت که رئیس جمهوری هنوز تصمیمی برای حضور در چنین جلسه 'پرس و جویی' نگرفته است اما هر عقل سلیمی در می یابد که در پی حمله به (دفتر) وکیل خود، این موضوع را مورد ارزیابی و تجدیدنظر قرار دهد.
بنابراین گزارش، این مقام کاخ سفید به سی ان ان گفت که همکاری رئیس جمهوری آمریکا باید متناسب با برخورد درست این کمیته ویژه باشد و حمله به دفتر 'مایکل کوهن' ازدید کاخ سفید، نشان دهنده چنین طرز برخورد صحیحی با رئیس جمهوری نیست.
تارنمای سی ان ان درادامه نوشت: علاوه بر این یک منبع خبری نزدیک به شخص رئیس جمهوری آمریکا افزود درحال حاضر مذاکراتی بین تیم مولر و تیم حقوقی رئیس جمهوری آمریکا برای انجام این جلسه پرس و جو در جریان بوده اما یورش به (دفتر کار) وکیل شخصی رئیس جمهوری به این مذاکرات لطمه وارد کرده است.
این رسانه آمریکایی افزود: شخص رئیس جمهوری آمریکا رسما موافق حضور در جلسه پرس و جو با مولر نیست، این درحالی است که اعضای تیم حقوقی دونالد ترامپ هفته گذشته بطور غیر رسمی وی را برای حضور احتمالی در این جلسه پرسش و پاسخ آماده می کردند.
به گزارش ایرنا، ماموران اداره تحقیقات فدرال آمریکا روز دوشنبه گذشته با حمله به دفتر مایکل کوهن وکیل شخصی رئیس جمهوری این کشور، مدارک مربوط به پرداخت حق السکوت به بازیگر فیلم های مستهجن را ضبط کردند.
ماموران اف.بی.آی که حکم بازرسی دفتر کوهن را از رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده ادعایی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا گرفته بودند، اسناد مربوط به پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن را توقیف کرده اند.
دونالد ترامپ اقدام ماموران اف.بی.آی درحمله به دفتر کار وکیل شخصی خود را مایه ننگ و حمله ای به کشور ما (آمریکا) خوانده بود.
اروپام **1302***1485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رابرت مولر پرس و جو كاخ سفيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو

دریافت 5 MB کد خبر 849525 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی