Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: احداث مجتمع ورزشی رفاهی برای جامعه کارگری شهرستان آران و بیدگل در دستور کار اداره کل تعاون استان اصفهان قرار می گیرد.

جواد صدیقیان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: در نشست اخیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آران و بیدگل، موضوع ایجاد مجتمع ورزشی رفاهی جامعه کارگری مطرح شد و مدیر کل  تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این زمینه قول همه گونه همکاری داد تا در صورت فراهم شدن بسترهای اولیه موضوع پیگیری ایجاد مجتمع مذکور در دستور کار اداره کل  تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در حال حاضر شهرستان آران و بیدگل دارای ۱۷ هزار و ۱۵۲ نفر کارگر بیمه شده و مستمری بگیر است که بیش از ۲ درصد از جامعه کارگری استان اصفهان را تشکیل می دهد.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل اظهار داشت: بازدید از شرکت تولیدی فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل، بازدید از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل و نشست هم اندیشی با کارکنان این نهاد از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر کل  تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به آران و بیدگل بود.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت ارز ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور مجلس حمایت از کالای ایرانی روز ملی فناوری هسته ای هفته هنر انقلاب اسلامی نجفی آیت الله مکارم شیرازی مراجع و علماء اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل مجتمع رفاهی شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امدادگران در سیل کاشان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر