Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@23:29:15 GMT

روايت مادري چشم به راه در شبکه پرس تي وي

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۰۹۲۴

روايت مادري چشم به راه در شبکه پرس تي وي

خبرگزاري آريا- مستند «اينجا بدون من» (Here without Me) در شبکه پرس تي وي به روايت داستان يکي از هزاران خانواده اي مي پردازد که مورد حمله و شبيخون تروريست هاي داعش قرار گرفته اند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شبکه پرس تي وي، «اينجا بدون من» به کاگرداني ماريه ماوتي محصول سال 2015 شبکه پرس تي وي است و درد و رنج يکي از هزاران خانواده ايزدي اهل سنجار (Shingal) که مورد حمله نيروهاي تکفيري داعش قرار گرفته اند، به تصوير مي کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مستند شاهد وقايع تلخي که بر اين خانواده ها گذشته است هستيم و مي بينيم که داعشي ها چگونه مردان را کشته و زنان و دخترانشان را به بردگي گرفتند و تعداد کمي از افراد سالمند و بچه ها توانستند بعد از نه روز محاصره در کوه ها از اين مهلکه نجات پيدا کنند. اين افراد در کمپ دهوک  کردستان عراق در پانزده کيلومتري داعش اقامت دارند.
«اينجا بدون من» داستان زندگي مادري است که از دوري دو دختر 14 و 15 ساله خود بي طاقت شده و نمي تواند کاري کند جز اينکه به زيارتگاه برود و براي سرنوشت نامعلوم دخترانش دعا کند تا شايد نجات پيدا کنند. همچنين اين اثر به روايت زندگي و روزگار بچه هايي مي پردازد که شاهد فجيع ترين جنايت هاي داعش بوده اند و نمي توانند اين خاطرات را لحظه اي از ياد ببرند.
مستند «اينجا بدون من» پنجشنبه 23 فروردين ماه ساعت 05:00 به وقت تهران به مدت 25 دقيقه روي آنتن شبکه پرس تي وي مي رود. تکرار اين مستند در ساعات 10:00 ، 16:00 ، 22:00 و 02:00 پخش خواهد شد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم

مدیرعامل راه آهن با یادآوری سیر حدود ۸۰۰۰ واگن شیر بسته(بدون ترمز) در شبکه ریلی، گفت: از این تعداد ۷هزار واگن رفع ایراد شد و به شبکه سیر بازگشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،سیدمیعاد صالحی در مراسم تقدیر از برترین‌های حوزه ایمنی ریلی گفت: با تلاش‌های مجموعه همکاران شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سوانح ریلی از هفته‌ای 4.5 مورد در سال 1399 به 3.5 مورد در سال رسیده ایم.کاهش سوانح ریلی حاکی از از تلاش، صرف بودجه، اولویت‌گذاری و عملیات شبانه‌روزی است.

وی با یادآوری سیر 8000 واگن باری بدون ترمز (شیر بسته) در شبکه ریلی طی سنوات گذشته و ممانعت از حرکت آنها توسط راه آهن، افزود: از این تعداد 7000 دستگاه واگن پس از رفع ایراد به شبکه سیر بازگشتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قانون بودجه 1403 توضیح داد: کل بودجه در نظر گرفته شده برای تعمیر و نگهداری ناوگان ریلی 5 هزار میلیارد تومان است، اما پولی که برای واردات بنزین و گازوئیل در نظر گرفته شده 140 هزار میلیارد تومان است.

صالحی گفت: ای کاش در مجلس شورای اسلامی 10000 میلیارد تومان از این رقم 140 هزار میلیارد تومانی که سالانه 20 هزار کشته و 200 هزار مجروح جاده‌ای دارد را به حوزه ریلی برای افزایش و بهبود تعمیرات در حوزه خط، ناوگان و علائم اختصاص می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال مورد علاقه رهبر انقلاب اعلام شد
  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • روایت سمیرا حسن‌پور  از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می‌کند
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود