Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:06:46 GMT

رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۱۴۰۷

رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ مشخص شد

کاروان ورزشی کشورمان در ۱۳ رشته به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اعزام خواهد شد. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018 در رشته های دوومیدانی، وزنه‌برداری، تیراندازی، تیراندازی با کمان، جودو، شنا، دوچرخه سواری، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، گلبال، تنیس روی میز، شطرنج، بوچیا، بدمینتون، تنیس با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر و بولینگ برگزار می شود که کاروان ایران در رشته های بدمینتون، تنیس با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر و بولینگ (چمنی و 10 پین) نماینده ای نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان ایران در بخش معلولان در 10 رشته دوومیدانی، وزنه برداری، تیراندازی، تیراندازی با کمان، شنا، دوچرخه سواری، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز و بوچیا اعزام خواهد شد و در بخش نابینایان ورزشکاران 5 رشته دو و میدانی، شنا، گلبال، جودو و شطرنج در این بازی ها شرکت خواهد کرد.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص رشته هایی که کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی شرکت خواهد کرد، گفت: سیاست کمیته ملی پارالمپیک بر اساس کسب مدال است چون کیفیت و کمیت ورزشکاران ایران در حدی است که می توانیم با انتخاب ورزشکاران شایسته تر کاروان باکیفیتی را به بازی های پارا آسیایی اعزام کنیم.

محمدرضا محمودخانی در خصوص اعزام نشدن ورزشکاران برخی رشته ها در بازی های پاراآسیایی اظهار داشت: در برخی رشته ها مثل تنیس با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر و بدمینتون که از توسعه مطلوب در سطح قهرمانی برخوردار نیستند ترجیح دادیم ورزشکاری اعزام نکنیم. در رشته بوچیا به عنوان یکی از رشته هایی که ورزشکاران با معلولیت شدید حضور دارند نگاه حمایتی داریم و تلاش می کنیم تعدادی از ورزشکاران را به این بازی ها اعزام کنیم.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی

به گزارش جام جم آنلاین ؛  سجاد رحمانی اظهار کرد: نخستین کاروان ۸۵ نفره حج عمره استان ایلام امروز عازم سرزمین وحی شد.

وی با بیان اینکه روادید تمامی زوار ایلامی حج عمره مفرده صادر شده است، افزود: پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام ابراز کرد: این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه و پنج روز هم در مکه مکرمه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه