Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماز عبادی سیاسی جمعه آتی به امامت آیت‌الله امامی کاشانی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۴ فروردین ماه به امامت آیت‌الله امامی کاشانی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی، قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن معین شیرازی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه پیش‌ از خطبه‌ها، از ساعت ۱۱:۴۰ با زیارت آل‌یاسین آغاز و در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی، در خصوص «سالگرد تأسیس و فعالیت‌های آن بنیاد» و امیر سرتیپ حیدری، به مناسبت «روز ارتش و نیروی زمینی» و حجت‌الاسلام و المسلمین معین شیرازی، با موضوع «قسمت هفتم سبک زندگی دانشمندان اسلامی»‌ سخنرانی می‌‌کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ارتش که امروز (چهارشنبه) در تهران برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر داشته است؛ ابتدا تغییر در ساختار کلی نیرو با تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی که این نیرو به یک نیروی متحرک، هجومی و واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: نیروی زمینی تسلیحاتی را به کار گرفته است که اکثر آن‌ها در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی با قابلیت هوشمند و دقیق‌زن و دورزن باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین درخصوص عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم‌افزا عمل می‌کنند؛ بنابراین رژیم صهیونیستی بداند که اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان‌کننده و خردکننده خواهد بود.

وی اضافه کرد: ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند، مماشات نخواهد کرد؛ ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و هشت سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان جنگ یک وجب از خاک کشورمان هم در دست دشمن نماند.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هم بداند، نیروهای مسلح ما آماده و منتظر هستند که این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • عکس/مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله امامی کاشانی
  • ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود