Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@21:40:43 GMT

کرمان| یگان ویژه با رویکرد اجتماعی عمل می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۱۷۹۸

کرمان| یگان ویژه با رویکرد اجتماعی عمل می‌کند

فرمانده یگان‌ویژه استان کرمان با اشاره به اینکه یگان ویژه با رویکرد اجتماعی عمل می‌کند گفت: در اغتشاشات سال ۹۶ هم مشاهده شد که یگان ویژه با رویکرد اجتماعی حاضر شد و با شناسایی هسته‌های اغتشاشات کار خود را به نتیجه رساند. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ پاسدار علی پورنخعی امروز در دیدار فرمانده یگان ویژه استان کرمان و پرسنل این یگان با حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان اظهار داشت: یگان ویژه با رویکرد اجتماعی عمل می‌کند و از رویکرد خشن قبل کاملا خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اغتشاشات سال 96 هم مشاهده شد که یگان ویژه با رویکرد اجتماعی حاضر شد و با شناسایی هسته‌های اغتشاشات کار خود را به نتیجه رساند.

فرمانده یگان‌ویژه استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان در خدمت کامل استان هستیم بیان کرد: نیروهای یگان ویژه در استان آمادگی کامل برای اجرای ماموریت‌های محوله به این یگان را دارد.

وی خاطر نشان کرد: در ایام اربعین سال گذشته و در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین، در قالب عملیات چذابه با بیش از 350 نیروی یگان ویژه به زائران اربعین خدمت‌رسانی کردیم.

پورنخعی با اشاره به اینکه آموزش، تامین و افزایش مهارت نیروها از اولویت‌های یگان‌ویژه است گفت: آموزش‌های ویژه در یگان در دستور کار است.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مراسمِ باشکوه ِرژه یگان هایِ مستقر در استان از ساعت  صبح فردا در بلوار 22 بهمن کرمان برگزار می شود وبه همین مناسبت  محدودیت‌های ترافیکی ویژه ای در نظر گرفته شده است .
براین اساس از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم، توقف وسایل نقلیه  و از ساعت 5 بامداد نیز تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان خواجو ممنوع است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان اعلام کرد:: از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم، توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان خواجو از سمت جنوب از تقاطع شعبانیه، از شرق در خیابان سرباز از سه راه ۱۷ شهریور، از سمت شمال از میدان علی ابن ابی طالب(ع) و از سمت غرب از بلوار بلوار ابراهیم خلیل الله ممنوع است.

  سرهنگ اسماعیل خوشوقت تصریح کرد: همچنین در مسیر خیابان ادیب به سمت بلوار ۲۲ بهمن نیز از دوربرگردان اواسط این خیابان محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

بگفته وی از ساعت پنج بامداد  چهارشنبه نیز، تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای اعلام شده ممنوع  است و پلیس راهور در این مناطق ممنوعیت تردد اعمال خواهد کرد لذا شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

در آستانه روز ارتش فرمانده و کارکنان قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی با نثار شاخه گل به مقام والای ادای احترام کردند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش  امروز هم با جمعی از معلولان کرمانی  که به همت  تعدادی از بانوان خانواده ارتش آموزش صنایع دستی می بینند/دیدار کرد و گفت: ارتش آماده است در زمینه رفع مشکلات جامعه معلولان  استان کمک های موثری داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • دستگیری ۵۰۰۰ زمین‌خوار
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • آیا سربازان مستقر در نقاط مرزی برای چنین ماموریتی آموزش خاصی می بینند؟