Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:09:44 GMT

بوشهر| عاملان قتل در عالی‌شهر بوشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۱۸۴۳

بوشهر| عاملان قتل در عالی‌شهر بوشهر دستگیر شد

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری عاملان قتل در عالی‌شهر بوشهر خبر داد و گفت:۵ نفری که مرد ۴۲ ساله‌ای در یک مجتمع مسکونی در عالی‌شهر به قتل رسانده و متواری شده بودند دستگیر شدند. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان اظهار داشت: استان بوشهر در وضعیت امنیت مطلوبی قرار دارد که این مهم سبب تسریع در توسعه و پیشرفت استان در ابعاد گوناگون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش جرایم خشن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: جرایم خشن در ابعاد گوناگون در استان بوشهر در سال گذشته نسبت به سال 1395 کاهش یافت  این در حالی است که این مهم در ایام تعطیلات نوروز کاهش قابل توجهی داشته است.

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری عاملان قتل در عالی‌شهر بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در حادثه‌ای در بهمن ماه سال قبل رخ داد جسد مرد 42 ساله‌ای از پارکینگ مجتمع مسکونی در عالی‌شهر بوسیله فوریت‌های پزشکی 115 به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این حادثه به پلیس اطلاع رسانی شد افزود: با حضور افسران کشف جرم پلیس آگاهی، تحقیقات پلیسی از محل وقوع حادثه و ساکنان مجتمع به شکل تخصصی‌تر دنبال شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه عاملان قتل متواری شده بودند  تصریح کرد:کارآگاهان پلیس به ساکنان یکی از واحدهای مسکونی مجتمع در طبقه چهارم که پس از حادثه به شکل عجیبی ناپدید شده بودند مشکوک و هویت آنان را شناسایی کردند.

سردار واعظی با بیان اینکه در این قتل 4 زن و مرد مشارکت داشتند گفت: پلیس با هماهنگی مقام قضایی پس از گشودن درب واحد مسکونی و مشاهده آثار درگیری در بالکن طرح دستگیری دو مرد و دو زن ساکن واحد مسکونی یاد شده را در دستور کار قرار داد.

وی از عملیات چندشاخه، پیچیده و طولانی پلیس برای شناسایی مخفی‌گاه و دستگیری متهمان در دو شهرستان استان خبر داد و اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه عاملان قتل به بهانه‌های مختلف مقتول را به منزل کشانده بودند گفت:  عاملان قتل که  مقتول را به بهانه‌های مختلف  برای قصد اخاذی به واحد مسکونی کشانده بودند پس از مقاومت مقتول، وی را از بالکن واحد مسکونی یاد شده به پایین پرت کردند.

سردار واعظی افزود: پلیس استان بوشهر با داشتن اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی در شناسایی و کشف مرتکبان تخلف در کوتاه‌ترین زمان اقدام می‌کند که  عملکرد موفق پلیس در این زمینه در سال گذشته موید این  مهم است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دو متهم به قتل وکیلی بابلی که جسدش در آمل کشف شد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی عصر امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ با اشاره به بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی افزود: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی با بیان اینکه با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شدند، عنوان کرد: در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کردند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی مطرح و بیا کرد: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا؛ مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 748482

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند