Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی نام حضرت علی اصغر(ع) از بیمارستان برداشته شد و نام خورشید به جای آن نشست چه کردیم؟! مسئولان اصفهان چه عنادی با اهل بیت(ع) دارند که یک به یک این نام های مطهر که ذکر روضه و توسل به آنها دردهای بسیاری را درمان کرده حذف می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ وقتی امروز از مقابل بیمارستان حضرت زینب (س) در شهرک ولی عصر اصفهان عبور کردم، با منظره ای عجیب مواجه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحنه دلم را لرزاند و اندوه فراوان مرا فرا گرفت. وقتی با چشمان خود دیدم دیگر نام این بیمارستان تغییر یافته و دیگر اسم آن حضرت زینب(س) نیست. اسم این بیمارستان به «رز» تغییر یافته است.

با خودم گفتم خوب دستمزد شهدای مدافع حرم داده شد! آن عزیزانی که برای حفظ حریم اهل بیت (ع) تا سوریه هجرت کردند تا کسی دهن کجی حرم آن بانوی مکرمه نکند؛ ولی ما چه کردیم….

وقتی اسم حضرت علی اصغر (ع) از بیمارستان برداشته شد و نام خورشید به جای آن نشست چه کردیم؟! (اینجا)
اکنون نیز نام حضرت زینب (س) را برداشتند…

 

نمی دانم مسئولین اصفهان چه عنادی با اهل بیت(ع) دارند که یک به یک این نام های مطهر که ذکر روضه و توسل به آنها دردهای بسیاری را درمان کرده حذف می کنند؟
ما بعد از مدافعان حرم چه کردیم؟ کو این همه های و هوی ما که می گفتیم (کلّنا عباسک یا زینب…)
گویا عده ای نمی خواهند و با فرهنگ دینی عناد دارند ولی وظیفه چیست؟
ائمه جمعه چرا خاموشند؟ ستاد امر به معروف چه می کند؟
مداحان و روضه خوانهای اهل بیت کجایند که این روضه را هم بخوانند؟
شهدای مدافع حرم تنها می توانم بگویم شرمنده ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس