Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون بدمینتون، آقایی و جباری پس از اعزام به مالزی در کمپ پیشرفته (AOP ) تمرینات خود را از 28 فروردین ماه تا اول اردیبهشت پیگیری می کنند و در ادامه با دیگر بدمینتون بازان حاضر در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.
«سحر زمانیان» به عنوان مربی و سرپرست ملی پوشان را همراهی می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از این فدراسیون خبر می رسد که پس از رقابت های مالزی، «ثریا آقایی» به همراه «مهران شهبازی» به مسابقات بدمینتون قهرمانی بزرگسالان آسیا اعزام می شوند.
این رقابت ها دوم تا هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی شهر« ووهان» در کشور چین برگزار می شود و سحر زمانیان نیز به عنوان مربی و سرپرست آنها را همراهی خواهد کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی