Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:55:13 GMT

کتابخانه در مدارس روستایی استان بوشهر گسترش یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۲۱۷۸

کتابخانه در مدارس روستایی استان بوشهر گسترش یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: برای ایجاد و تجهیز کتابخانه روستایی، فرمانداران از ظرفیت دهیاری‌ها بهره برده و یک الگوی مشخص برای این کتابخانه‌ها در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به بزرگداشت هفته معلم بر اهمیت جایگاه معلمان و تکریم آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی در برنامه های هفته بزرگداشت معلم نهایت همکاری با آموزش و پرورش داشته باشند.

استاندار بوشهر افزود: فرمانداران از ظرفیت های ادارات شهرستانی برای تجلیل از مقام معلم بهره ببرند.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی را باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

گراوند بر حمایت از کالای ایرانی برای تامین نیازمندی‌های آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی خطاب به فرمانداران گفت: فرمانداران با هدف آبادانی، توسعه کشور و همچنین توجه به تعلیم و تربیت، اهتمام ویژه ای به برنامه های هفته معلم داشته باشد.

گراوند بیان کرد: توسعه و پیشرفت ایران در گرو توجه ویژه به آموزش و پرورش است.

استاندار بوشهر در مورد ایجاد کتابخانه در مدارس روستایی بیان کرد: برای ایجاد و تجهیز کتابخانه روستایی، فرمانداران از ظرفیت دهیاری‌ها بهره برده و یک الگوی مشخص برای این کتابخانه‌ها در نظر بگیرند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازنگری شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه گیلان اظهار کرد: نقش محوری و اثرگذار معلمان در تعلیم و تربیت مشهود و قابل لمس است.

وی، معلم، مدرسه، خانواده و جامعه را از عناصر تأثیرگذار بر تعلیم و تربیت دانست و افزود: معلمان در فرهنگ سازی جامعه نقش حیاتی دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه عشق و امید در مدرسه با حضور معلم معنا پیدا می‌کند، گفت: معلمین، پدر و مادر همه به گردن تک تک افراد جامعه حق دارند.

عباسی با اشاره به هم ترازی شغل معلمی با پیامبری بیان کرد: معلمی یک حرفه پر افتخار و عزت مند است.

وی با تاکید بر ضرورت تربیت دینی و معرفتی دانش‌آموزان افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از اعتقادات، باورهای ارزشی و دینی است که باید به نسل کودک و نوجوان منتقل شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه هر مدرسه یک پایگاه آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و اخلاقی است، گفت: مدارس در تربیت اجتماعی و فرآیند رشد دانش‌آموزان اهتمام ویژه بورزند.

عباسی با انتقاد از عدم اجرای درست سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: معلمین در اجرای درست این سند مهم نقش محوری دارند.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازنگری شود، افزود: معلمان با نگاه کارشناسی می‌توانند اشکالات این سند حیاتی را مورد بررسی قرار دهند.

گفتنی است، بیش از ۱۰۰ معلم نمونه استانی و منطقه‌ای در همایشی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در دهکده ساحلی بندرانزلی تجلیل شدند.

کد خبر 6100724

دیگر خبرها

  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازنگری شود
  • سپاه با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش است
  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد