Web Analytics Made Easy - Statcounter

حراج سکه در بانک کارگشایی که بعد از تک نرخی کردن ارز فقط در روزهای زوج برگزار می شود، امروز هم برگزار و از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حراج سکه در بانک کارگشایی که بعد از تک نرخی کردن ارز فقط در روزهای زوج برگزار می شود، امروز هم انجام و از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

حراج در روز جاری با کاهش استقبال متقاضیان مواجه شده است و دیگر سالن های خرید مملو از متقاضی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است امروز نرخ انواع سکه در بازار برای سکه امامی یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان ، سکه طرح قدیم یک میلیون و ۶۷۰ هزارتومان، نیم سکه ۸۲۰ هزارتومان و ربع سکه ۵۳۰ هزارتومان است. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم عجیب برای خرید طلا/ فروش طلا رکورد زد

‌به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا که ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۳۱۹ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

تسنیم در گزارشی نوشت: از مجموع ۴۱۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۳۱۹ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع ۲۴ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، حدود ۳,۵ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، عرضه کنندگان شمش طلا در مرکز مبادله ایران، واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا هستند. متقاضیان این تالار نیز شامل تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، فروشندگان عمده شمش طلا، خرده فروشان طلای آبشده و بانک های عامل با تایید بانک مرکزی هستند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904082

دیگر خبرها

  • هجوم عجیب برای خرید طلا
  • هجوم عجیب برای خرید طلا/ فروش طلا رکورد زد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • خرید بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ تن کالا در طرح فجرانه کالابرگ/ این طرح ادامه پیدا می‌کند؟