Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسعود مهدوی نیا و مرتضی محرابی داوران بین المللی آبهای آرام کشورمان از سوی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به عنوان داور بازیهای آسیایی جاکارتا معرفی شدند.

داوران آبهای آرام کشورمان که سابقه بسیار خوبی در مسابقات بین المللی دارند، با اعلام کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به عنوان داور رقابت های آبهای آرام بازیهای آسیایی جاکارتا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس مسعود مهدوی نیا و مرتضی محرابی داوران بین المللی آبهای آرام کشورمان، در بازیهای آسیایی قضاوت خواهند کرد.

مسابقات آبهای آرام بازیهای آسیایی 2018، 3 تا 10 شهریورماه در پالمبانگ اندونزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد

14 داور وسط، رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را سوت خواهند زد

طرفداری | یوفا اسامی داوران دعوت شده به رقابت‌های یورو 2024 را اعلام کرد. بر این اساس، قرار است 14 داور از کشورهای مختلف اروپا، مسابقات یورو را قضاوت کنند. این مسابقات از تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد ۱۴۰۳) به میزبانی آلمان آغاز و تا 14 جولای (24 تیر ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت.

اسامی داوران یورو 2024 مارکو گویدا (ایتالیا) استفان کواکس (رومانی) ایوان کروژلیاک (اسلوونی) فرنکو لتکسیه (فرانسه) دنی ماکلی (هلند) سیمون مارسینیاک (لهستان) هلیل اوموت میلر (ترکیه) گلن نیبرگ (سوئد) مایکل اولیور (انگلیس) دنیله اورساتو (ایتالیا) ساندرو شرر (سوئیس) دنیل زیبرت (آلمان) آنتونی تیلور (انگلیس) کلمنت تورپن (فرانسه)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد