Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح روز گذشته متقاضیان زیادی برای خرید ارز 4200 تومانی به بازار ارز مراجعه کردند اما پس از ساعاتی، متوجه شدند قرار نیست بانک مرکزی ارز 4200 تومانی را در صرافی‌ها بفروشد و همین شد تا رفته رفته ار تراکم جمعیت در بازار کاسته شود.

امروز، آرامش ظاهری عجیبی در بازار حکم‌فرما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه از صف‌های در هم تنیده و سر و صدای متقاضیان خبری بود و نه از نرخ‌هایی که مدام تغییر می‌کردند.

هیچیک از صرافی‌ها دلار ویورو نمی‌فروختند. اغلب تابلوهای صرافی‌ هم قیمتی برای دلار و یورو روی تابلو درج نکرده بودند. امروز چند صرافی بزرگ خرید و فروش ارز را متوقف کرده و روی شیشه مغازه نوشته بودند: خرید فورش ارز نداریم.

دو صرافی بزرگ جنب میدان فردوسی هم به طور کامل کرکره مغازه را پایین کشیده بودند. بازار دلالان ایستاده در اطراف میدان فروسی هم بازار کساد بود؛در گوشه و کنار بازار و به‌‌خصوص در اطراف میدان فردوسی طبق معمول چند دلال ارز پرسه می‌زدند اما مشتری نداشتند.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد حداقل مزیت عدم فروش نقدی ارز در بازار، بازگشت آرامش و فروکش کردن هیجانات کاذب در بازار ارز بود و این اتفاق می‌تواند انتظارات روانی افزایش قیمت ارز را کاهش دهد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر معلم شهید از میدان فردوسی تهران تشییع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از مسؤولین شهرستان ورامین شب پنج‌شنبه با حضور در منزل شهید «حجت‌الله یوسفیه»، خبر کشف پیکر مطهر این شهید والامقام و شناسایی هویت وی را پس از ۳۹ سال چشم‌انتظاری، به خانواده معظم او اعلام کردند.

شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

این شهید والامقام در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «این خون شهداست که به انسان انسانیت، حرکت و تکامل می‌دهد».

مراسم مداحی، روضه خوانی و وداع با پیکر این معلم شهید امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ساعت ۱۰:۴۵ صبح از میدان فردوسی به سمت خیابان شهید قرنی وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096772 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی تهران تشییع خواهد شد
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست