Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، گروه پیشتازان صدای برتر یزد به مدیریت حامد بیک برای ششمین سال عهده دار صدا برداری از سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم در مصلی بزرگ تهران شد.
این گروه صدا برداری سابقه کاری درحدود هیجده سال را دارد و توانسته است در طول مدت فعالیت خود صدا برداری و نور پردازی از برنامه های بزرگ کشور و استان را در کارنامه کاری خود جای دهد و افتخار افرین برای استان در این عرصه است که در این راستا مورد تشویق از سازمان ها، ادارات، وزارت خانه ها و نهاد های مختلف از جمله سازمان جهانی یونسکو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله کارهای انجام شده توسط این مجموعه می توان به صدابرداری از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در مسجد روضه محمدیه(حظیره)به مدت ۱۰سال، صدا برداری از مراسم اربعین حسینی در مسجد جامع کبیر یزد، مراسم بزرگ یزد حسینیه ایران و ....همچنین صدا برداری بالغ برپانصد کنسرت بزرگ موسیقی در سراسر کشوراشاره  کرد.
این گروه در حال حاضربه عنوان صدا بردار ثابت و مهندس فنی گروه هایی نظیر استاد شهرام ناظری، همایون شجریان، سالارعقیلی، علی زند وکیلی و علیرضا قربانی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ترتیل خوانی قرآن اتباع افغانستانی در مشهد + فیلم

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن آئین ترتیل خوانی به همراه تفسیر قرآن کریم با حضور مهاجرین افغانستانی در مشهد برگزار می‌شود.

این آئین در مساجد و حسینیه های مهاجرین افغانستانی این شهر برگزار می‌شود؛ سخنرانان در این محافل از اهمیت خواندن قرآن کریم و عمل به آن گفتند.

در مراسم ترتیل خوانی مسابقات قرآنی برگزار می‌شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • مراسم ترتیل خوانی قرآن اتباع افغانستانی در مشهد + فیلم
  • جزءخوانی قرآن کریم در حسینیه بزرگ رضوی اصفهان
  • مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد گوهرشاد حرم رضوی
  • جزء خوانی قرآن کریم در مصلی بزرگ شهرکرد
  • «خانواده» محور سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم است / رونمایی از پویش «حافظ‌شو»
  • رونمایی از پوستر سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر ارشاد
  • پویش «حافظ شو» در طول سال ادامه دارد
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن با حضور وزیر اشاد