Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:51:08 GMT

ماکان بند به سنندج می روند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۳۵۱۱

ماکان بند به سنندج می روند

رکنا: گروه موسیقی "ماکان بند" در جدیدترین کنسرت استانی خود در سنندج روی صحنه می رود.

"کنار من باش"، "خدا پشتمه"، "خیالت تخت"، "این خیابونا"، "هر بار این درو"، "دلگیری"، "نرو"، "بازیچه"، "دیوونه بازی" و "ای داد" از جمله قطعاتی است که قرار است در این کنسرت اجرا شود.

آخرین کنسرت "ماکان بند" روز شنبه 18 فروردین ماه در سالن هلال احمر زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی الماسی "گیتار الکتریک"، مجید عطرلی "گیتار باس"، سهیل اَباذری "کیبورد"، احمد عباس‌نیا "درامز"، یاشار خسروی "ساکسیفون"، انوشیروان تقوی "گیتار اسپانیش و همخوان"، و مهران فرشباف "پرکاشن" و امیر میلاد نیکزاد"تنظیم کننده و رهبر ارکستر"، اعضای گروهِ "ماکان بند" هستند.

کنسرت گروه ماکان بند روز چهارشنبه 29 فروردین ماه در دو نوبت 18:00 و 21:30 در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی سنندج برگزار می شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران موسیقی تلگرام کنسرت صحنه سنندج عکس ایران حوادث دختر فیلم قاتل روزنامه دختران حوادث تهران مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)



منبع:تسنیم

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیر پارک قیطریه یک‌محوطه باستانی‌است؛ این نه شایعه‌است و نه شوخی (فیلم) لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم) عذرخواهی وزیر فرهنگ از اصفهانی ها برای لغو کنسرت قربانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود