Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@21:25:15 GMT

پدیده ۱۸ ساله هامبورگ به بایرن مونیخ انتقال می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۳۵۴۴

به گزارش وانانیوز، 

«یان فیته آرپ» هم اکنون جزو یکی از بهترین پدیده‌های رشدکرده در لیگ ژرمن‌ها محسوب می‌شود.

مهاجم ۱۸ ساله به همین خاطر مورد توجه تیم‌های بسیاری در خارج از کشورش قرارگرفته است.

براساس اعلام امروز هفته‌نامه اشپورت‌بیلد، در صورتی که تیم بحران‌زده هامبورگ در پایان فصل جاری به دسته دوم سقوط کند، حاضر به همکاری در لیگی پایین‌تر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر او به تیم بایرن مونیخ ملحق می‌شود.البته نشریه آلمانی گزارش کرده بورسیادورتموند نیز در فهرست خرید خود نام «فیته آرپ» را منظورکرده است.

تیمی که مهاجم مذکور برایش توپ می‌زند، هم اکنون بعد از ۲۹ هفته با ۲۲ امتیاز در رده هفدهم بسر می برد.

انتهای پیام/ش

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت با پیروزی اشتوتگارت به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اشتوتگارت به‌پایان رسید.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹، جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های اشتوتگارت را به ثمر رساندند.

تک گل بایرن‌مونیخ را هری کین در دقیقه ۳۷ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت کد خبر 750534

دیگر خبرها