Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@06:08:50 GMT

«هایلایت» به آتلانتا می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۳۷۹۲

«هایلایت» به آتلانتا می‌رود

فیلم کوتاه «هایلایت» به کارگردانی شهرزاد دادگر و تهیه کنندگی مشترک سعید هنرآموز و نیما دبیرزاده در بخش اصلی فیلم کوتاه چهل و دومین جشنواره فیلم آتلانتا نمایش داده می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از مشاوررسانه‌ای فیلم، جشنواره فیلم آتلانتا که یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم در ایالات متحده آمریکاست، هر ساله میزبان بسیاری از آثار شاخص کوتاه و بلند از سراسر دنیا است و برندگان بخش فیلم کوتاه این جشنواره برای ورود به رقابت اصلی فیلم کوتاه به آکادمی اسکار معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم پیشتر جایزه بهترین زن الهام بخش را برای بازی رویا نونهالی از جشنواره فستیگوس لوس‌آنجلس دریافت کرده است.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: کارگردان: شهرزاد دادگر، نویسندگان: شهرزاد دادگر و پانته آ حسینی، بازیگران: رویا نونهالی، نسیم ادبی، ساناز مصباح، رابعه مدنی، شفق شکری و بهناز جعفری، مدیر فیلم‌برداری: وحید ابراهیمی، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، تدوین و تصحیح رنگ: نیما دبیرزاده، طراح صحنه و لباس: مهشید جوادی، صدابردار: وحید رضویان، طراح چهره پردازی: پریا روشن، گروه کارگردانی: اشکان آرش کیا، نادر خالدیان مدیر تولید: علی اکبر کرمی، تهیه‌کننده: سعید هنرآموز و نیما دبیرزاده، مجری طرح: شرکت فیلم‌سازی و پژوهش‌های سینمایی هیلاج.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با نیما: ختده سرد

 خنده سرد      صبحگاهان که بسته می ماند   ماهی آبنوس در زنجیر   دم طاووس پر افشاند   روی این بام تن بشسته ز قیر   ***********   چهره سازان این سرای درشت،   رنگدانها گرفته اند به کف.   می شتابد ددی شکافته پشت،   بر سر موجهای همچو صدف.   خنده ها می کنند از همه سو،   بر تکاپوی این سحر خیزان.   روشنان سر به سر در آب فرو،   به یکی موی گشته آویزان.   دلربایان آب بر لب آب   جای بگرفته اند.   رهروان باشتاب در تک و تاب   پای بگرفته اند.   لیک باد دمنده می آید،   سرکش و تند،   لب از این خنده بسته می ماند.   هیکلی ایستاده می پاید.   صبح چون کاروان دزد زده،   می نشیند فسرده؛   چشم بر دزد رفته می دوزد   خنده ی سرد را می آموزد.   اسفند 1319   "خنده سرد" خوانش احمد شاملو
کد صوت دانلود صوت اصلی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • امروز با نیما: ختده سرد
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی