Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@20:34:32 GMT

◄ ثبت‌نام وانت‌بارها برای طرح ترافیک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۳۹۶۱

◄ ثبت‌نام وانت‌بارها برای طرح ترافیک آغاز شد

تین‌نیوز | 

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، با اعلام راه‌اندازی سامانه حساب شهروندی در پنل کاربران اعم از حقیقی، حقوقی و سهمیه بگیران و تسریع مدیریت سامانه ثبت‌نام برای کاربران اظهار کرد: حساب شهروندی به‌مانند کیف پول شخصی متقاضی در طول سال به‌منظور استفاده از طرح ترافیک عمل خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد بر رفع خطاهای احتمالی سامانه در زمان ثبت‌نام و تسریع روند ثبت اطلاعات برای شهروندان تأکید کرد و گفت: سؤالات متداول شهروندان به‌صورت آیکون‌های راهنمای اطلاع‌رسانی در طول مراحل ثبت‌نام گنجانده‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبرنژاد همچنین از استقرار تیم پاسخگو به مشکلات و سؤالات احتمالی شهروندان در واحد صدور آرم سازمان ترافیک خبر داد و گفت: کارشناسان صدور آرم و نماینده‌ای از سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری مستقرشده که از طریق شماره‌گیری *۱۳۷*۵#به موضوعات و سؤالات مطرح‌شده از سوی شهروندان پاسخ خواهند داد.

به گفته وی، تمامی خودروهای وانت‌بار اعم از پلاک عمومی و پلاک سفید شهر تهران که سال ٩۶ آرم طرح ترافیک دریافت کرده‌اند، از امروز مهلت‌دارند نسبت به ثبت‌نام در سامانه طرح ترافیک سالانه اقدام کنند.

قنبرنژاد گفت: تنها ساکنین محدوده طرح ترافیک می‌توانند پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه ، مدارک محل سکونت خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ارائه دهند ، ارائه مدارک سهمیه بگیران درزمانی دیگر اعلام خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مصطفی قنبر نژاد طرح ترافیک 97 پلاک سفید شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی در سطح استان کرمانشاه

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در پی سامانه قوی مستقر در سطح استان، هشدار نارنجی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین یگانه امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص بارش‌های شدید چند روز اخیر در سطح استان کرمانشاه اظهار کرد: در پی سامانه قوی مستقر در استان، هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آب گرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستاها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محورها را باز می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفرهای غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه: بر اساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آب گرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و اما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجدداً شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

قابل ذکر است، بارش شدید باران از روز چهارشنبه تا با امروز سبب طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن سیلاب‌ها در شهر و روستاها و تخریب راه و پل در نقاط مختلف استان کرمانشاه شده است.

شدت بارش باران بیشتر در ثلاث باباجانی، روانسر، جوانرود و صحنه گزارش شده به‌طوری که پس از طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از روستاها به سیلاب هم رسیده و راه‌های ارتباطی برخی از روستاها هم قطع شده است.

کد خبر 750476

دیگر خبرها

  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • صدور هشدار نارنجی در سطح استان کرمانشاه
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند