Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@08:56:29 GMT

دغدغه رئیس فدراسیون والیبال در سفر به تبریز

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۴۴۰۴

دغدغه رئیس فدراسیون والیبال در سفر به تبریز

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 آسیا از 8 تا 15 تیرماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می شود.

 احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال امروز (چهارشنبه) به همراه سعید درخشنده رئیس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون راهی شهر تبریز شد و در ابتدا به دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز در این دیدار به ورزش به عنوان الگوی عملی برای جوانان اشاره کرد و گفت: والیبال ایران ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه برای جوانان دارد که باید از آن به نحو مطلوب برای الگو سازی استفاده شود.

وی ورزش را ابزار مهمی برای جلوگیری از نفوذ غربی ها در ایران دانست و میزبانی ایران در رویدادهای مهم ورزشی را فرصت مناسب برای ارائه فرهنگ اسلامی – ایرانی خواند.

رئیس فدراسیون والیبال نیز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به افتخارات والیبال ایران در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: والیبال ایران در حال حاضر فراتر از قاره آسیا و در جهان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

دکتر احمد ضیایی تصریح کرد: برنامه فدراسیون در حال حاضر با اولویت حفظ و ارتقای جایگاه والیبال ایران در جهان است.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و درباره کارهای انجام شده و موارد مورد نیاز برای برگزاری شایسته مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا گفت و گو کرد.

مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار از برگزاری جلسه شورای عالی ورزش استان برای هماهنگی های لازم میزبانی در روز پنج شنبه (فردا) خبر داد و به فرماندار دستور داد که کلیه دستگاه های استان را برای برگزاری میزبانی شایسته این رقابت ها بسیج کند.

وی همچنین از معاونت عمرانی استانداری خواست که از ظرفیت تبریز 2018 و پایتخت گردشگری جهان اسلام برای برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا استفاده شود.

دکتر ضیایی نیز ضمن تشکر و قدردانی از کمک های استانداری در این زمینه گفت: از این به بعد تلاش می کنیم میزبانی مسابقات جهانی را به جای مسابقات آسیایی بگیریم.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و فرج اله فرج الهی رئیس هیات والیبال استان از مراحل آماده سازی سالن های شهید اقدمی و پورشریفی تبریز که میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا است، بازدید کرد.

ملاقات جمال رضوان پیشکسوت داوری والیبال ایران در بیمارستان از دیگر برنامه های رئیس فدراسیون والیبال ایران در تبریز بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج رئیس فدراسیون رقابت والیبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: فدراسیون والیبال ساختارش حرفه ای نیست/ واکنش رئیس جدید به اظهارات افشاردوست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  میلاد تقوی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون والیبال در مورد شرایط تیم ملی گفت: آخر سال است و زمانی هم نداریم. کار سختی برای کسب سهمیه داریم، اما نا امید نیستیم. رسیدن به هدف یک قسمت ماجرا است، اما تمام تلاش برای رسیدن به هدف اصل کاری است که باید در نظر داشته باشیم. باید تمام شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم آنها هم بهترین بازی خود را انجام دهند.

وی افزود: قطعا کار شوار، اما ناممکن نیست. در سال جاری روز‌های سختی را داشتیم و باید از مردم و اعضای مجمع تشکر کنم که کمک و اعتماد کردند. امیدوارم اهدافی که ترسیم کردیم را به دست بیاوریم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: با وجود موفقیت‌هایی که در تیم ملی کسب کردیم، اما ساختارمان در فدراسیون با این موفقیت‌ها همگونی ندارد. قطعا ما فضای خوبی داریم که به سمت حرفه‌ای شدن برویم. امروز فدراسیون ما حرفه‌ای محسوب نمی‌شود و آماتوری است. اولویت ما این است که ساختار جدید، پویا و با انگیزه را ساری و جاری کنیم.

تقوی  در مورد اینکه یکی از دغدغه‌های مردم سرمربی تیم ملی بوده و اگر با پائز نتیجه نگیریم شما با کادر ایرانی ادامه می‌دهید یا خیر، عنوان کرد: اعتقاد دارم که نحوه انتخاب سرمربی درست بود. قطعا اگر من هم بودم همین روش را ادامه می‌دادم. این انتخاب حاصل ساعت‌ها بررسی و کارشناسی‌های مختلف بوده است. ما باید نظر کارشناسان را بگیریم و کمیته فنی واقعی شکل بگیرد که پاسخگو باشد.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد اظهارات افشاردوست در خصوص اینکه گفته او مهندس است و باید شغل مهندسی را انتخاب کند، گفت: اینکه نظر لطف افشاردوست است ان شاء الله. همانطور که اسبقیان گفت انتخابات والیبال یکی از قانونمدارترین انتخابات بوده است.

وی در مورد اینکه برنامه دارید که میزبان جام ملت‌ها باشید، گفت: اصلا اعتقاد داریم که میزبانی‌های بزرگ و خوب به ایجاد انگیزه در کشور و کمک می‌کند. حتما تلاش می‌کنیم موانعی که ساده هم نیست را هموار کنیم و میزبانی بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت فدراسیون والیبال از برنامه‌های کادرفنی
  • اولین جلسه میلاد تقوی با سرمربی تیم ملی والیبال ایران
  • تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است
  • اولین حرف‌های رئیس جدید والیبال ایران
  • نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال درست بوده است
  • تاکید تقوی بر اصلاح امور فدراسیون والیبال/ ساختار انتخاب سرمربی تیم ملی درست بود
  • تقوی: فدراسیون والیبال ساختارش حرفه ای نیست/ واکنش رئیس جدید به اظهارات افشاردوست
  • یک مازندرانی رئیس فدراسیون والیبال شد
  • تقوی: روزهای سختی در والیبال داشتیم/ از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم
  • رسمی | رئیس فدراسیون والیبال ایران انتخاب شد