Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پادشاه خودش را برای حضور قدرتمند در پلی آف آماده می کند.

طرفداری- در فصلی که جلسات درون تیمی، نقل و انتقالات میان فصل و بیماری تایرن لو، حاشیه های بسیاری را برای تیم کلیولند کاوالیرز به همراه داشت، لبران جیمز، فوق ستاره این تیم بدون توجه به این حواشی، به روند خوب خودش ادامه می داد و تلاش می کرد تا خودش و تیمش را در بالاترین سطح نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لبران که در حال حاضر به عنوان یکی از شانس های اصلی دریافت جازه MVP فصل شناخته می شود، اگر بتواند در مسابقه بعدی تیمش هم به میدان برود، برای اولین بار در دوران بازیش، با حضور در همه 82 مسابقه فصل عادی، همراه با تیمش راهی مرحله پلی آف خواهد شد.

به گزارش Bleacherreport لبران پس از مسابقه تیمش در مقابل نیویورک نیکس در پاسخ به این سوال که آیا باز هم در آستانه پلی آف فعالیتش را در شبکه های اجتماعی متوقف خواهد کرد، عنوان کرد:

در حال حاضر اتفاقات شبکه های اجتماعی برای من اهمیتی ندارند. همه می دانیم که این فصل برای ما چگونه گذشت. بدون توجه به این که چه اتفاقاتی در پیش روی ما قرار دارند، چیز هایی که من بر روی آنها متمرکز هستم تغییر نخواهند کرد..  

جیمز در دوسال گذشته با استفاده از پیام "Zero Dark Thirty-23" اعلام می کرد که برای حفظ تمرکزش بر روی مسابقات پلی آف، فعالیتش را در شبکه های اجتماعی متوقف می کند. "Zero Dark Thirty" در واقع عنوان فیلمی است که در آن داستان تعقیب عثامه بن لادن به تصویر کشیده شده است.

در طول این فصل لبران جیمز در شبکه های اجتماعیش فعالیت های غیر ورزشی بسیاری داشت. به طور مثال او از صفحه تویترش برای تبلیغ مستندی که تهیه کننده آن بود استفاده کرد. همچنین در پستی از انتظار خودش و همسرش برای تماشا فیلم "A Quiet Place" گفته بود. صحبت درباره سیاست های دونالد ترامپ هم از مهمترین موضوعاتی بود که لبران آن را در تویترش مطرح کرد. 

در حال حاضر در توییتر 41.3 میلیون کاربر لبران جیمز را دنبال می کنند. این آمار باعث شده تا جیمز پس از کریستیانو رونالدو، بیشترین تعداد دنبال کننده را در میان ورزشکاران داشته باشد. در اینستاگرام هم لبران با داشتن 36.4 میلیون دنبال کننده، در رده 40 ام پر بازدیدترین صفحات این شبکه اجتماعی قرار دارد. با توجه به این تعداد دنبال کننده، می توان درک کرد که کنار گذاشتن شبکه های اجتماعی می تواند تاثیر بسیار زیادی در حفظ تمرکز لبران داشته باشد.

جیمز که تا پیش از سال 2010 در هیچ شبکه اجتماعی فعالیت گسترده نداشت، برای اولین بار پیش از آغاز مسابقات پلی آف سال 2012، اعلام کرد که به طور موقت در این شبکه ها فعالیتی نخواهد داشت. او در سال 2015 درباره عدم فعالیتش در شبکه های اجتماعی گفته بود:

چیز های مزخرف زیادی در آنها وجود دارند. نه تنها الان بلکه هیچ وقت نمی خواهم چیزی که نیازی به توجه به آن ندارم، ذهنم را مشغول کند.

جیمز پیش از این عنوان کرده بود که امسال حتی برنامه خوابش را هم تغییر داده و زمانی که هم که پلی آف آغاز شود او با برنامه تر و متمرکز تر خواهد شد.

تایرن لو، سرمربی کاوالیرز درباره ستاره تیمش می گوید:

وقتی که در تمرین هستیم دیگر خیلی لبخندی روی صورت جیمز نمی بینیم. او در تمرین جدی تر و متمرکز تر می شود و باعث می شود بقیه بازیکنان هم تمرکزشان را حفظ کنند. در طول فصل عادی 82 بازی وجود دارد که باید از آنها لذت ببریم اما جیمز می داند که وقتی پلی آف شروع شود. تنها هدف ما قهرمانی و بردن جام خواهد بود و به همین دلیل رفتار او بسیار جدی تر می شود.

 لری ننس جونیور، هم تیمی لبران که در اواسط نیم فصل به کاوالیرز اضافه شده بود، درباره استفاده از شبکه های اجتماعی می گوید:

این موضوع برای من آزاردهنده نیست. بستگی دارد که چقدر برای حرف هایی که مردم می زنند اهمیت قائل شوید. اگر می خواهید کسی را پیدا کنید که بهتان بگوید "شما بهترین بازیکن تاریخ هستید" می توانید در آنجا دنبالش بگردید. همچنین اگر بخواهید کسی را پیدا کنید که بهتان بگوید "تو به سطل آشغال تعلق داری"، می توان چنین چیزی را هم در آنجا بیابید.  

 لبران جیمز در پایان مصاحبه خود گفت:

تنها باید به چیزی اهمیت بدهید که واقعا اهمیت داشته باشد. در پلی آف کافی است یک بازی را ببازید تا همه چیز تمام شود. یا یک مسابقه را ببرید و همه شما را تحسین کنند. وقتی که این بازی ها شروع شوند تنها چیزی که اهمیت دارند همین تک بازی هاست. حاشیه های بیرونی هیچ اهمیتی ندارند.

می توان گفت در این شبکه ها کاربران بسیاری وجود دارند که آماده اند تا با پیروزی در بازی های پلی آف لبران را مورد ستایش خود قرار بدهند؛ اما این موضوع هم وجود دارد که در پلی آف حساسیت های زیادی روی عملکرد ستاره ها وجود دارد و این بازیکنان می توانند به راحتی مورد قضاوت قرار بگیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است