Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافک تیم فوتبال ذوب‌اهن تأکید کرد که بازی با فولاد خوزستان برای این تیم شش امتیازی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قاسم حدادی‌فر  در مورد شرایط ذوب‌آهن برای دیدار با فولاد خوزستان گفت:

تیم ما وضعیت خوبی دارد و حالا آماده بازی با فولاد هستیم. فولادی‌ها همچنان چشم به سهمیه آسیا دارند و کار سختی در بازی با این تیم خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک مسابقه شش امتیازی محسوب می‌شود و ما هدفی جز برد در آن نخواهیم داشت. اگر در این بازی لغزش داشته باشیم کارمان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سخت‌تر خواهد شد.

قاسم حدادی‌فر در مورد شانس ذوب‌آهن برای کسب سهمیه آسیا اظهار داشت:

الان رقابت بین چهار یا پنج تیم است و واقعاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست. البته مهم این است که سرنوشت دست خودمان است و باید در این سه بازی خوب نتیجه بگیریم تا در نهایت به هدف‌مان برسیم. به نظر من نایب قهرمانی چیزی کمتر از قهرمانی ندارد و تلاش می‌کنیم این عنوان را به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد:

متأسفانه خودمان کار ِصعود را در لیگ قهرمانان سخت کردیم و دو باخت پیاپی مقابل الوحده و الدحیل داشتیم. قطعاً در ازبکستان کار سختی داریم، اما امیدوارم با یک برد یا تساوی به مرحله حذفی برویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهمیه آسیا تیم فوتبال ذوب آهن تیم ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن سهمیه آسیا فولاد خوزستان قاسم حدادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!