Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال مقاوم فجر البرز با بیان اینکه دو بازیکن تیم فوتبال مقاوم فجر البرز و چوکا تالش درگیری با قمه داشتند، گفت: این بازی با نظر ناظر داوری انجام نشد. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ استانها البرز نظرات

حمید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اتفاقات عجیب بازی فوتبال تیم مقاوم فجر البرز و چوکا تالش در چارچوب لیگ دسته سوم فوتبال کشور، اظهار داشت: بازیکنان دو تیم در چارچوب این بازی شروع به گرم کردن و داوران نیز مشغول مقدمات شروع بازی بودند که این ماجرا اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم مقاوم فجر البرز افزود: لیست تیم به ناظر داوری ارائه شد ولی ناظر بازی اعلام کرد که یک بازیکن از هر دو تیم اجازه ورود به زمین برای مسابقه را ندارند و محروم هستند و  این دو نفر قبل از بازی درگیر شدند و اجازه رقابت را نداشتند.

وی با بیان اینکه این درگیری قبل از  زمان گرم کردن بازی, بین بازیکنان به وجود آمد، اضافه کرد: محمد نصیری از سمت تیم مقاوم فجر البرز و شماره 10 تیم چوکا تالش با هم درگیر شدند که داور مشاهده کرد و اجازه ورود این دو بازیکن را نداد.

موسوی با اشاره به اینکه فضای تماشاگران تیم چوکا تالش سبب شد داوران بازی این دو بازیکن را محروم کنند، بیان کرد: داوران اعلام کردند که ورزشگاه شریعتی کرج با حضور این تعداد مامورین انتظامی برای شروع کافی نیست و باید مامورین ناجا اضافه شوند.

وی ادامه داد: به علت فحاشی این ماجرا اتفاق افتاد و قمه‌کشی شد و هیچ کسی نیز مجروح نشد و این درگیری در حد کتک کاری معمولی هم نبود و داوران خواستار این شدند فردی دیگر به جای نصیری و بازیکن چوکا تالش بازی را انجام دهد و ناظر داوری در مجموع اجازه برگزاری بازی را نداد و ما هم منتظر گزارش بازی از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

انتهای پیام/ش

R41451/P1377/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌تدبیری‌های اخیر در برگزاری بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی گفت: عدم توجه به استعدادهای خوزستانی سبب سقوط جایگاه فوتبال ایران می شود. - اخبار استانها -

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با بیان اینکه خوزستان مهد فوتبال ایران است، گفت: خوزستان دارای استعدادهای درخشان و ظرفیت های بالقوه و بالفعل در ورزش فوتبال بوده که همواره موجب عزت و اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی شده است.

وی افزود: سقوط جایگاه فوتبال ایران در رنگینک های فیفا زمانی رقم خورد که استعدادهای خوزستانی به حاشیه رانده شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو بازی استقلاب ملاثانی با فجر سپاسی گفت: متاسفانه روز دوم اردیبهشت 1403 را باید روز شوم و سیاه فوتبال خوزستان نامید. در این روز که تنها تیم مردمی و متعلق به منطقه محروم یعنی استقلال‌ آبی پوش ملاثانی برای رویارویی با تیم فجرسپاسی در اهواز و در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور آماده شده بود و در آستانه بازی سرنوشت ساز برابر سپاهان برای برد و کسب سه امتیاز خود را مهیا کرده ناگهان شاهد بسته شدن ورزشگاه دولتی الغدیر به روی این تیم مردمی، میهمان، داوران و ناظران و صدها تماشاگر متعصب خوزستانی بودیم که در تاریخ فوتبال کشور بی سابقه است.

کعب عمیر ادامه داد: این اقدام علاوه بر لغو بازی موجب نارضایتی مردم شریف و متعصب خوزستان و هوادران تیم ریشه دار استقلال آبی پوش ملاثانی شد.

وی تصریح کرد: این اتفاق در حالی رخ داد که به دلیل عدم تکمیل روشنایی ورزشگاه تختی اهواز، از دو هفته قبل نیز باشگاه آبی پوشان و سازمان لیگ در مکاتبه و مذاکره با باشگاه استقلال خوزستان، گروه ملی، هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان بر معرفی ورزشگاه الغدیر به عنوان محل برگزاری 4 بازی خانگی استقلال ملاثانی تاکید و اصرار کرده بودند.

نماینده مردم شوش در مجلس افزود: اما ناگهان در حالی که 2 ساعت تا آغاز بازی باقی مانده بود، درب ورزشگاه الغدیر به روی میزبان، میهمان و تماشگران بسته می شود و حتی پیگیری و دخالت شخص استاندار خوزستان و معاونین سیاسی و عمرانی وی نیز نتوانست حریف ممانعت مدیریت گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان شود.

کعب عمیر گفت: بازتاب خبر بسته شدن الغدیر با توجه به همشهری بودن مدیریت شرکت فوق الاشاره و همچنین باشگاه استقلال خوزستان با تیم میهمان، شائبه های ناخوشایندی را در فضای استان دامن زده و در جریان این موضوع علاوه بر متضرر شدن استقلال ملاثانی، عملا سه امتیاز طلایی به فجر سپاسی بخشیده شد تا فاصله خود را با دیگر رقیب خوزستانی یعنی نفت مسجدسلیمان بیشتر و از صعود آن به لیگ برتر ممانعت شود. 

وی تصریح کرد: ورزشگاه الغدیر در مالکیت اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان بوده و استادیوم اختصاصی باشگاه استقلال خوزستان نیست و همچنین قرارداد اجاره آن برای بازی‌های لیگ برتر نیز در حال پایان است. 

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به وزیر محترم اقتصاد و دارایی در خصوص عملکرد نامطلوب و شائبه برانگیز مدیریت شرکت گروه ملی در خصوص بی توجهی به امنیت، آرامش و مصالح استان و ضربه به تنها تیم مردمی خوزستان در لیگ های برتر و آزادگان تذکر داده و خواهان برخورد با مدیران مقصر و ناکارآمد هستیم.

کعب عمیر ادامه داد: همچنین به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تعلل و بی توجهی به موضوع بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی و نوسازی تاسیسات ورزشگاه تختی علی رغم گذشت 8 ماه از تخصیص استادیوم تختی به بازی های استقلال ملاثانی و نیز مکاتبات سازمان لیگ، تذکر جدی داده و خواهان تعیین تکلیف ورزشگاه الغدیر و برخورد با عوامل مسبب مشکلات اخیر برای ورزش استان در هر جایگاه و موقعیت از جمله ورزش و جوانان و هیأت فوتبال خوزستان هستیم.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم