Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ گفت: دو بازیکن صبا قبل از محرومیت این باشگاه ثبت کرده بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته تیم فوتبال صبای قم در شرایطی برابر مس رفسنجان قرار گرفت، که دو بازیکن جدید در فهرست این تیم بازی کردند.سرمربی این تیم در پایان بازی و در مصاحبه ای که انجام داد، نسبت به این موضوع اعتراض داشت و معتقد بود که سازمان لیگ مرتکب تخلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه تنها سه هفته به پایان لیگ دسته اول باقی مانده مسعود راشکی، سرمربی جوان و بومی صبای قم معتقد است که بدون اطلاع او روز گذشته قرارداد یک دروازه‌بان و یک مهاجم با صبا ثبت شده و سازمان لیگ هم در اقدامی عجیب و در حالی که این تیم از نیم‌فصل نمی‌توانسته بازیکن جدید بگیرد و از نقل و انتقالات محروم بوده، کارت بازی این دو نفر را صادر کرده است.روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ در این خصوص توضیح می دهد:

« موضوع از این قرار است که باشگاه صبای قم از شروع نقل و انتقالات به دلیل عدم اجرای احکام قطعی کمیته وضعیت از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم بود و هنوز هم محروم است. البته آنها چندبار درخواست به خدمت گرفتن گرفتن بازیکنان جدید داشته اند که موافقت نشده است.

روزبه وثوق احمدی ادامه داد:

این دو بازیکن اما پیش از شروع پنجره زمستانی با باشگاه قرارداد بسته بودند و در هیئت فوتبال ثبت کرده بودند. لذا تخلفی صورت نگرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال صبای قم لیگ دسته اول صبای قم تیم فوتبال صبای قم روزبه وثوق احمدی صبای قم لیگ دسته اول مس رفسنجان مسعود راشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از تسنیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

کد خبر 849123 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد