Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:03:51 GMT

دلیل برکناری رییس هیات بوکس خوزستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۶۳۸۸

دلیل برکناری رییس هیات بوکس خوزستان اعلام شد

اهواز - ایرنا - معاون توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: توجه نکردن هیات بوکس استان به ورزشکاران و نادیده گرفتن مشکلات هیات های شهرستانی موجب برکناری رییس هیات این رشته شد.

ابراهیم نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخی بوکسورهای خوزستان به دلیل توجه نکردن هیات، برای استان های دیگر به روی رینگ رفته و مدال آوری می کنند که این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ضمن احترام به جایگاه حقیقی و حقوقی رییس بوکس خوزستان، این هیات در چند سال اخیر درخشش چندانی نداشته و بسیاری از بازیکنان و پیشکسوتان شهرستان ها نسبت به عملکرد رییس آن معترض بودند به همین دلیل در ریاست این هیات جابجایی صورت گرفت.
وی افزود:هیات بوکس نه تنها جلسه ای برای شنیدن حرف های پیشکسوتان و بوکسورهای شهرستان ها برگزار نکرد بلکه به نیازهای آنها هیچ توجهی نشد و بارها به صورت مکتوب نسبت به عملکرد هیات بوکس به اداره کل شکایت شد.
نصیری افزود: بیشتر دوره های آموزشی که توسط هیات برگزار می شد از کیفیت لازم برخوردار نبود و ایرادات زیادی متوجه این هیات بود.
وی با بیان اینکه بوکس از رشته های صاحب عنوان در خوزستان است و آینده این رشته برای ما بسیار مهم است گفت: از برنامه های ما در سال 97 احداث خانه بوکس خوزستان بوده که عملیات اجرایی این مجموعه به زودی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال آغاز می شود.
وی با بیان اینکه پارسال بنا بود میزبانی 2 مسابقه کشوری بوکس را برعهده بگیریم که هیات استان در این موضوع ناتوان نشان داد و امتیاز این مسابقات را از دست دادیم افزود: مسابقات بین المللی بوکس شکست حصر آبادان از رویدادهای مهم کشور به شمار می رود که متاسفانه هیات استان در برگزاری این رقابت ها عاجز بود.
وی گفت: برابر با آیین نامه فدراسیون ها، تشخیص دادیم که برای رونق دوباره بوکس خوزستان تغییراتی در هیات انجام شود که با هماهنگی فدراسیون سیامک صالحی از پیشکسوتان بوکس استان به عنوان سرپرست هیات بوکس خوزستان منصوب شد.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بوكس خوزستان هيات بوكس ابراهيم نصيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر