Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس رم 230 هزار یورو برای ترمیم آبنمای باستانی شهر رم پس از شادی دیشبش می پردازد.

طرفداری - شب گذشته، پس از پیروزی تاریخی رم مقابل بارسلونا، جیمز پالوتا از شادی نمی توانست خود را کنترل کند و به درون آبنمای تاریخی شهر رم پرید. در منطقه پیاتزا دل پوپولوی رم، یک چشمه تاریخی وجود دارد که روی آن یک آبنمای زیبا ساخته شده و پالوتا شب گذشته به داخل آن پرید و با هواداران جالوروسی پایکوبی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز او برای بحث در مورد استادیوم جدید، به دیدار شهردار شهر رم رفت و از خود سخاوتمندی نشان داد:

از شهردار تشکر می کنم. او به دلیل پریدن در آبنما، مرا 450 یورو جریمه کرد و من سزاوار این جریمه بودم. باید در آن شب هیجان انگیز شرکت می کردم. برای همه ما در رم شب بزرگی بود اما من نمی خواهم سایر مردم را تشویق کنم که به درون آبنما بپرند، مگر آنکه آن را تعمیر کنند! بنابراین تصمیم گرفتم آن را تعمیر کنم و برای آن 230 هزار یورو می پردازم. 

همانطور که گفتم، نمی خواهم مردم را تشویق به پریدن در آبنما کنم. عاشق این شهر هستم و اگر می خواهید به درون آن بپرید، باید بعد آن را تعمیر کنید. من خیلی خوشحال بودم. مائورو بالدیسونی به شما خواهد گفت زمانی که قرعه ما به بارسلونا خورد، فکر می کردم شانس خوبی داریم. می دانستم بیشتر مردم جهان فکر می کنند می بازیم، بنابراین چیزی برای از دست دادن نداشتیم و احساس کردم شانس بزرگی داریم. کار دیشب ما نشان داد شکست بارسلونا و نمایش ما در طول 94 دقیقه، شانسی نبود. 

بنابراین برایم مهم نیست قرار است مقابل چه تیمی بازی کنیم. می دانم می توانیم مقابل هر تیمی رقابت کنیم. بنابراین قرعه ما در روز جمعه هر تیمی باشد، می خواهیم دو بازی رفت و برگشت فوق العاده داشته باشیم. هواداران هم همین را می خواهند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرو رفتن عجیب یک موشک به درون یک دیوار!

تصاویری از اصابت موشک‌ها در دیرالبلح ‌فلسطین را ببینید./نورنیوز

 

دیگر خبرها

  • تصاویری از فرو رفتن عجیب یک موشک به درون یک دیوار!
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند