Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@03:58:06 GMT

حساب شهروندی سامانه طرح ترافیک تهران فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۶۷۸۶

حساب شهروندی سامانه طرح ترافیک تهران فعال شد

شهر > شهری - همشهری آنلاین:
مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سامانه حساب شهروندی در بخش کاربران حقیقی، حقوقی و سهمیه‌بگیران سایت اینترنتی مربوط به طرح ترافیک سال ۹۷ پایتخت راه‌اندازی و فعال شد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد با بيان اين خبر گفت: حساب شهروندي به مانند كيف پول شخصي متقاضي در طول سال به منظور استفاده از طرح ترافيك عمل خواهد كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدير واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران بر رفع خطاهای احتمالی سامانه در زمان ثبت‌نام و تسریع روند ثبت اطلاعات برای شهروندان تاکید کرد و گفت: سوالات متداول شهروندان به صورت آیکون‌های راهنمای اطلاع‌رسانی در طول مراحل ثبت‌نام گنجانده شده است.

قنبرنژاد همچنین از استقرار تیم پاسخگو به مشکلات و سوالات احتمالی شهروندان در واحد صدور آرم سازمان ترافیک خبر داد و گفت: کارشناسان صدور آرم و نماینده‌ای از سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران مستقر شده که از طریق شماره‌گیری *137*5# به موضوعات و سوالات مطرح شده از سوی شهروندان پاسخ خواهند داد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی خودروهای وانت‌بار اعم از پلاک عمومی و پلاک سفید شهر تهران که سال ٩٦ آرم طرح ترافیک دریافت کرده‌اند، از امروز مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام در سامانه طرح ترافیک سالانه اقدام كنند.

قنبرنژاد در پايان خاطرنشان كرد: تنها ساكنين محدوده طرح ترافيك مي‌توانند پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه مدارك محل سكونت خود را به دفاتر خدمات الكترونيك ارايه دهند و ارايه مدارك سهميه‌بگيران در زماني ديگر اعلام خواهد شد.

در همین زمینه: ۷ نکته مهم درباره مجوزها و هزینه‌های طرح ترافیک سال ۹۷ ثبت نام طرح ترافیک خودروهای آژانس آغاز شد | آغاز مراحل ثبت نام خودروهای آژانس

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انفجار در تبریز فعال شدن پدافندها بود

صدای شنیده شده در بامداد امروز جمعه ۳۱ فروردین در تبریز به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است.

به گزارش ایسنا، وضعیت تبریز عادی است و صدایی که بامداد امروز در این شهر شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است. در حال حاضر هیچ مشکلی در تبریز وجود ندارد.

 

بامداد امروز چندین ریزپرنده در اصفهان توسط پدافند هوایی مورد اصابت قرار گرفته و نابود شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای انفجار در تبریز فعال شدن پدافندها بود
  • واکنش جالب مردم اصفهان به فعال شدن سامانه پدافند هوایی
  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • فعال شدن پدافند هوایی در تبریز +جزئیات
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • صدور هشدار قرمز برای این استان
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی