Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در بسته اخبار حوادث امشب مطالب متنوعی از جمله پدر فرزند کش به دادگاه نرسیده خودکشی کرد، قتل 2 جوان عاشق پیشه با گاز منواکسیدکربن در خودرو و داستان زنی که خیال میکند دخترش مرده می خوانیم.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در بسته اخبار حوادث  امشب مطالب متنوعی از جمله پدر فرزند کش به دادگاه نرسیده خودکشی کرد، قتل 2 جوان عاشق پیشه با گاز منواکسیدکربن در خودرو و داستان زنی که خیال میکند دخترش مرده می خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شلیک مرموز به افسر پلیس پایتخت

میزان نوشت: مامور پلیس تهران به علت شلیک فرد یا افراد ناشناس به کما رفت.

بامداد امروز مامور گشت موتوری کلانتری 161 ابوذر حین گشت زنی در خیابان از سوی فرد یا افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

عامل این حادثه مامور کلانتری را از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار داده و متواری شده است.

مامور پلیس در حال حاضر در کما به سر برده و تحت درمان قرار دارد. تیم های ویژه پلیس پایتخت تحقیقات خود را در این باره آغاز کرده اند.

 

قتل فجیع دختر و پسر مورد با گاز منواکسیدکربن در داخل ماشین

ایران نوشت: کارآگاهان پلیس مسجد سلیمان با پرونده مرگ ابهام‌آمیز دختر و پسر جوانی روبه‌رو شدند که اجساد آنها در پارکینگ ساختمانی مسکونی درون یک خودروی سواری پیدا شد.

شهیار میرخشتی، رئیس فوریت‌های پزشکی استان خوزستان درباره این اتفاق مرموز گفت: ساعت 9 و 30 دقیقه شامگاه دوشنبه یکی از ساکنان ساختمان متوجه اجساد دختر 17 ساله و پسر 28 ساله داخل خودرو در پارکینگ شد.

گزارش این حادثه به پلیس داده شد و امدادگران فوریت‌های پزشکی اجساد این دختر و پسر را به بیمارستان 22 بهمن مسجد سلیمان انتقال دادند.شهیار میرخشتی رئیس فوریت‌های پزشکی استان افزود: بررسی‌های مقدماتی روی اجساد نشان داد آثاری از ضرب و جرح روی بدن‌ها دیده نمی‌شود اما چون مرگ این دختر و پسر مشکوک به‌نظر می‌رسد اجساد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

پیگیری‌های خبرنگار حوادث «ایران» نشان می‌دهد این دختر و پسر قربانی یک رابطه احساسی و عاطفی شده‌اند و یکی از بستگان دختر نوجوان آنها را درون خودرو محبوس و با گاز منواکسید کربن خفه کرده است. اما با وجود تلاش بسیار برای روشن شدن زوایای مبهم این مرگ اسرارآمیز و تأیید علت حادثه هیچ مقام رسمی به‌خاطر حساسیت‌های خانوادگی قربانیان حاضر به بیان حقایقی درباره مرگ آن دو نشدند.

 

روایت سرنوشت زنی که از شوهر معتادش جدا شد و حالا دخترش فکر می‌کند مرده!

روزنامه خراسان نوشت: زن جوان درحالی که از شدت غم و نگرانی دستانش می لرزید و اشک می ریخت به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد مراجعه کرد.

وی گفت: از همان روزهای اول ازدواجمان متوجه اعتیاد همسرم شدم او مردی عصبی و پرخاشگر بود که با هر بهانه ای مرا زیر مشت و لگد می گرفت و روزگار مرا تلخ و سیاه کرده بود ولی چاره ای جز صبر و تحمل نداشتم چرا که در بین خانواده و بستگان ما «طلاق» لکه ننگی لقب گرفته بود که هیچ کس جرئت نداشت حرفی از آن بزند. من هم به دلیل ترس از جدایی کتک های همسرم را به جان می خریدم و اعتراضی نمی کردم.

روز به روز وضعیت روحی و جسمی محسن بدتر می شد این درحالی بود که پدر و مادرش نیز با طرفداری از او رابطه ما را بدتر می کردند.

دعواها و کشمکش های بین من و همسرم شدت می گرفت تا جایی که گاهی کار به کلانتری نیز می کشید. همسرم اعتقاد داشت مرا آن قدر کتک می زند که از زندگی سیر شوم تا با بخشیدن مهریه سنگینی که داشتم از او جدا شوم او حتی در زمان بارداری ام نیز به من رحم نمی کرد و مرا با کارها و رفتارهای نامعقولش عذاب می داد.

با وجود این همه رنج و عذاب به خاطر فرزندم کوتاه می آمدم و به خانواده ام نیز حرفی نمی زدم. تا این که یک شب محسن روی من چاقو کشید و گفت اگر تا صبح منزل را ترک نکنم مرا می کشد همچنین با تهدید به اسیدپاشی ادعا کرد که مرا هیچ وقت دوست نداشته است. با شنیدن این حرف ها دنیا روی سرم خراب شد و با دلی شکسته و پریشان از منزل بیرون آمدم.

در این چند سالی که با محسن زندگی کردم او با هر شیوه ای می خواست مرا طلاق بدهد و این دفعه با تهمت های ناروا، مرا زنی خیانتکار خواند و این گونه بود که کاسه صبرم لبریز شد و با بخشیدن مهریه ام تصمیم به طلاق گرفتم.

تازه بعد از جدایی، مادر شوهرم متوجه کارهای زشت پسرش شد. این بود که محسن بعد از کتک کاری مادرش، هفت ماه زندانی شد. من هم برای تامین هزینه های زندگی خود  و تنها دخترم در یک دفتر بیمه مشغول به کار شدم. چرا که همسرم حتی کارت یارانه من و دخترم را سوزانده بود تا خودش بتواند از آن مبلغ استفاده کند.

محسن بعد از آزادی با زن دیگری ازدواج کرد و دخترم را به پدر و مادر پیرش سپرد در این میان آن ها نیز برای رهایی از بی قراری و دلتنگی های دخترم به او گفته اند که من مرده ام! دخترم به خاطر آزار و اذیت هایی که شده، حتی از اسم پدر بزرگ و مادربزرگش هم می ترسد و گریه می کند. حالا هم دست به دامان قانون شده ام.

 

سارقان برای فرار، شاهرگ سرباز را بریدند

میزان نوشت: سارقان برای فرار از دست مامور پلیس، شاهرگ او را بریدند.

یکشنبه شب سرباز پلیس آگاهی کرمان حین انتقال دو سارق مورد حمله آنها قرار گرفت. دو سارق حرفه ای با سلاح سرد سرباز پلیس را از ناحیه شاهرگ گردن مجروح کردند و از محل فرار کردند.

با انتقال سرباز مجروح به بیمارستان تلاش برای نجات جان او آغاز شد. همچنین تحقیقات برای شناسایی سارقان فراری آغاز شد.

سرانجام ساعتی بعد دو سارق که اهل کرمان بودند، شناسایی و بار دیگر دستگیر شدند.

گفتنی است تلاش پزشکان برای بهبود حال سرباز جوان ادامه دارد.

 

قاتل همسر و فرزند در تهران‌سر به دادگاه نرسید

ایران نوشت: شامگاه 15 اسفند سال گذشته زن جوانی در تماس با پلیس از جنایتی وحشیانه در یکی از خیابان‌های منطقه تهرانسر خبر داد.

با اعلام این گزارش بازپرس دشتبان و تیم تحقیق راهی محل شده و در حالی با جسد پسر 8 ساله مواجه شدند که بدن نیمه جان پدرش در چند قدمی او افتاده بود.

بررسی‌ها نشان داد مرد 42 ساله پس از به قتل رساندن پسرش دست به مرگ خودخواسته زده و با ارسال پیامکی از دوستانش حلالیت طلبیده است.

لحظاتی بعد از اعلام این جنایت، گزارش کشف جسد زن جوانی چند خیابان بالاتر نیز به بازپرس شعبه دهم اعلام شد.بررسی‌ها نشان داد زن جوان، مادر پسری است که چند خیابان دورتر به قتل رسیده است. عامل این جنایت که مرد 42 ساله بود به بیمارستان انتقال داده شد و پس از بهبودی اعتراف کرد که به خاطر اختلاف ابتدا همسر سابقش را به قتل رسانده و بعد از آن پسرش را کشته است.

متهم که به دو جنایت اعتراف کرده بود چند روز بعد از این دو قتل جان باخت و بدین ترتیب پرونده هر دو قتل بسته شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: درپی اجرای طرح حمایتی دولت در پرداخت وام فرزند آوری، برخی از افراد سودجو و کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک و تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، شهروندان را به سمت درگاه‌های جعلی پرداخت هدایت کرده و قصد کلاهبرداری از آنان را دارند.
سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، یکی از این موارد سودجویی کلاهبرداران سایبری را ترفند استفاده از تسهیلات و وام‌های بانکی برای شهروندان برشمرد و افزود: مجرمان سایبری با ترفند‌های مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزند‌آوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت از حساب بانکی آنها می‌کنند. وی به شهروندان توصیه کرد توجه داشته باشند که تنها سایت ve.cbi.ir به عنوان سامانه رسمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند بوده و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.
سرهنگ مرتضوی گفت: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir خش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس