Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه می‌خواهند مقابل تیم قهرمان خوب بازی کنند و پیروز شوند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکویچ پس از تساوی برابر پارس جنوبی در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم برای دوستان لیگ تمام شده است. به پارس جنوبی تبریک می‌گویم بابت تک امتیاز. بازیکنانم تلاش کردند و انگیزه داشتند اما همیشه اشتباهات فردی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانم تا لحظات آخر میل به پیروزی داشتند. همه می‌خواهند مقابل قهرمان خوب بازی کنند و ببرند.  بازیکنانم از این قضیه اطلاع داشتند اما جنگیدند.

او ادامه داد: بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند و بازیکنی نبود که بدون انگیزه و اراده بازی کند. می‌توانیم درباره اشتباهات تاکتیکی صحبت کنیم اما مهمترین مسئله این است که ما برای صعود به مرحله بعد خیالمان راحت است و برای‌مان مهم نیست مرحله بعد با الاهلی بازی کنیم یا الجزیره.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزیره از پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داد

شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه گزارش داد که در مذاکرات آتش‌بس غزه پیشرفت حاصل شده و یک تیم فنی قطری در حال بررسی جزئیات توافق احتمالی با مصری‌ها هستند.

گفته شده هر دو گروه میانجی‌های کلیدی هستند و معمولاً وارد شدن تیم‌های فنی به مسیر مذاکرات نشان می‌دهد که توافق در حال حرکت به سمت جنبه عملیاتی آن است.

منابع همچنین تایید کردند که گروه‌های مصری و قطری در حال مشخص کردن جزئیات مراحل توافق هستند.

پیش از این و در ۲۹ آوریل، رسانه‌ها گزارش دادند که یک هیئت ارشد از جنبش حماس برای مذاکرات با هدف ایجاد آتش‌بس طولانی مدت در غزه راهی مصر شدند. در آن زمان گفته شد که این هیئت به رهبری «خلیل الحیه» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه پاسخ‌های حماس را به میانجی‌گران ارائه خواهد کرد. 

شبکه المیادین روز پنجشنبه اعلام کرد که به نسخه‌ای از آخرین طرح پیشنهادی برای آتش‌بس دسترسی پیدا کرده و بر اساس آن مطلع شده که این توافق در سه مرحله اجرا خواهد شد. مرحله اول آتش‌بس ۴۰ روزه و قابل تمدید است و طی آن نیرو‌های صهیونیست از مناطق پرجمعیت عقب‌نشینی کرده و به سمت مرز نزدیک خواهند شد. 

درباره نحوه آزادی اسرای صهیونیست نیز گفته شده که حماس حداقل ۳۳ اسیر مرد و زن را در مرحله اول آزاد خواهد کرد. در مقابل نیز رژیم صهیونیستی به ازای هر زندانی اسرائیلی بر اساس فهرست‌هایی که ارائه می‌شود، ۲۰ کودک و زن فلسطینی را آزاد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • الجزیره از پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داد
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی