Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@16:10:49 GMT

جهانشاهی مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۷۶۹۹

جهانشاهی مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان شد

استان‌ها > سمنان - در حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، " محمد جهانشاهی" به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این حکم که امروز خطاب به مدیر کل جدید میراث فرهنگی استان ابلاغ شده، آمده است نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از حکم انتصاب جهانشاهی آمده است: «اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه‌ریزی برای تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی‌تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف سازمان میراث فرهنگی اهتمام لازم به عمل آید.»
مونسان در ادامه این حکم، استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود را از دیگر وظایف جهانشاهی ذکر و تصریح کرد: «تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌های ستادی، منابع انسانی، ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه و فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از دیگر وظایف حضرت‌عالی خواهد بود.»
محمد جهانشاهی از اسفند ماه سال گذشته تا کنون به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان در این اداره کل مشغول به فعالیت بود.
مدیر پایگاه میراث جهانی بیابان لوت، نماینده گردشگری جمهوری اسلامی ایران در نشست تخصصی گردشگری روستایی کشورهای گروه D8، عضو انجمن بین المللی اکوتوریسم (TIES)، برنده دیپلم افتخار اولین جشنواره ملی برترین‌های صنعت گردشگری ایران، بخشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای جهانشاهی در سالهای اخیر است.
جهانشاهی،مدرس، پژوهشگر و نویسنده کتاب‌هایی در حوزه گردشگری است.
پیش از این حسین خواجه بیدختی، مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان را به مدت سه سال بر عهده داشت.

 

46

کلید واژه‌ها : سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - میراث فرهنگی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه