Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@16:47:26 GMT

علی قربانی گل هایش را جشن می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۷۸۰۸

علی قربانی گل هایش را جشن می گیرد

مهاجم استقلال با خروج از زیر فشار جشن گل برگزار می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روند گلزنی های علی قربانی در لیگ ادامه پیدا کرد و مهاجم آبی پوشان برابر گسترش فولاد نیز موفق به گلزنی شد تا روزهای خوب او در خط حمله تیم شفر ادامه داشته باشد.
علی قربانی پیش از این هیچگاه جشن شادی گل برگزار نمی کرد و عقیده داشت که به دلیل عملکرد بد در نیم فصل اول، اجازه ندارد چنین کاری انجام دهد اما بعد از ثبت گل دوم خود برابر سیاه جامگان، جشن های شادی گل این بازیکن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم استقلال بعد از گلزنی برابر گسترش فولاد در تبریز نیز روند جدید خود را ادامه داد و باز هم جشن شادی گل برگزار کرد تا نشان دهد از زیر فشار انتقادات رها شده و با آرامش بیشتری برای استقلالی ها به میدان می رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی قربانی استقلال تهران باشگاه استقلال دیدار استقلال برابر گسترش فولاد علی قربانی گسترش فولاد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • عطر گل‌محمدی در گلستان‌های کرمانشاه پیچید
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر